Het zal wel allemaal op het gemak zijn. omdat ik ook nog veel werk heb voor andere projectjes.
Ik was al enkele weken op zoek naar een opvolger voor de WW. Een Taf stond op de lijst, een vinden voor een mooie prijs was moeilijk. Tot ik op een dag een mail kreeg van een vriendelijke Nederlander. Na wat mails naar elkaar te versturen en een richtprijs en foto's die me interesse opwekte, heb ik vorige week dan toch in de auto gesprongen en een kleine 600 km afgelegd om te gaan kijken.
Ik moet zeggen wow, wat een vriendelijk en eerlijke man.
Eindelijk iemand die een taf verkoop voor wat hij maar waard is ( hoewel ik denk dat ik zelf te weinig heb betaald ), en niet iemand die denkt omdat het een taf is dat hij de waarde heeft van een klomp goud in die staat.
Na een potje spelen heb ik nog wat kunnen onderhandelen over de prijs, een bod gedaan, enja die ging nog meteen akkoord op voorwaarde dat ik die meteen zou meenemen. Wat een geluk dat ik met mijn vader zijn Peugeot 806 was.
Achterste zetels los en kast erin.
Kast is natuurlijk niet in verzamelstaat, en dat had ik voor die prijs natuurlijk ook niet verwacht.
Er is redelijk wat werk aan om deze weer in topstaat te krijgen.
Kast is in 1992 inschreven voor de Nederlandse exploitatie en is in exploitatie geweest tot 2007.
waarna hij terecht is gekomen bij de man waar ik hem heb gekocht.
genoeg verteld tijd voor foto's:

Het Speelveld en zijn insertschade !

Kapotte scoop / rubbers enz...

De kast is al jaren niet meer onderhouden geweest.
Zie hoe vuil:

Ook nog problemen met het bedieningspaneel in de coindoor:
De blauwe switchen heb ik zelf geplaatst zodat ik in mijn menu kon.

Mijn prioriteit ligt toch wel bij het speelveld. en hopelijk kan ik er nog wat moois van maken of ik zoek een reproductie.
Hij werkt nu 100% maar heeft wel aandacht nodig en dringend !
Nieuwe rubbers/ stof, vet enz... dat ding moet echt blinken

en nu is hij echt o zo donker om op te spelen gwn door het stof.
ik weet dat een taf al een redelijke donkere kast is, maar deze is echt erger.
hopelijk binnenkort een update !
oja hints en tips over het speelveld zijn altijd welkom.
Groeten Jo.