Geeft een beetje de indruk alsof men met de zonnebril op aan het spelen is

Nu nog proberen een van die ruiten van Mario tot Huizingen te krijgen

Normaal bijna geen verschil te merken. mooi tegen de plastic installeren en beschermfolie aan beide kanten verwijderen.rodge schreef:Geeft een beetje de indruk alsof men met de zonnebril op aan het spelen is
Voor Bally/Williams heb ik ze nog liggenRosebud schreef:Even nog een bedankje aan David (Gawcol)
Ik heb de 4 filters zonder problemen kunnen plaatsen, enkel de star wars data east duurde dubbel zo lang (dmd fixatie zat iets complexer in mekaar), maar het resultaat bij alle 4 is wel opvallend beter, ik kan eindelijk de achterkant van het speelveld goed zien.
Zou iedereen moeten doen.
De volgende stap is eingelijk een privacy filter voor héél de translite want die blijft natuurlijk nog wel weerspiegeld....
En die blijkt ook al te bestaan. Ik ga toch es kijken of dit kostgewijze de moeite loont en of ze nog in stock zijn.
http://www.pinballnews.com/learn/antiglare/index.html
groeten
Nico
flippers.be schreef:Dit is een plexi die je voor de dmd kleeft. Werkt zowel op gewone dmds (dan kleef je hem op het glas van de dmd zelf) als op Sterns met led-dmd - ik heb hem op mijn Metallica geinstalleerd en dan kleeft hij aan de binnenkant van de speaker panel.