Kan opnieuw bestellen bij voldoende interesse.
Wie heeft er interesse om mee privacy filters aan te kopen om voor de dmd te plaatsen ?
Ik heb zo'n 3M privacy filter uitgetest die je voor de dmd plaatst om dmd reflecties te vermijden en dat werkt goed.
Het is ook het enige dat ik gevonden heb dat echt goed werkt. Heb de vorige jaren al met goedkopere oplossingen van polarisatie filter getest enzo en die werkten niet zo heel goed.
Dit is een plexi die je voor de dmd kleeft. Werkt zowel op gewone dmds (dan kleef je hem op het glas van de dmd zelf) als op Sterns met led-dmd - ik heb hem op mijn Metallica geinstalleerd en dan kleeft hij aan de binnenkant van de speaker panel. Gaat ook op colordmd's.
Het haalt echt alle dmd reflectie in de speelveldruit weg.. als je voor de kast staat en speelt dan merk je niet dat er een filter geinstalleerd is, maar je hebt geen storende weerkaatsing meer in de speelveldruit.
Het verschil met die PDI ruiten is dat dit enkel op de dmd werkt.
Pdi ruiten halen bijna alle reflectie weg, ook die van de kopruit en lichten in de kamer, reflecties op de muur, ..
Deze dmd filter is bv heel goed geschikt voor flippers met een donkere kopruit, dan is een pdi ruit niet nodig en haal je hiermee op een goedkopere manier de storende dmd reflectie weg zodat je wel bovenaan het speelveld ziet.
Het maakt op veel kasten echt wel een enorm groot verschil, zonder dmd reflectie kan je de bal veel beter aan de bovenkant van het speelveld volgen, zie je ook de toys achterop het speelveld zitten, bij kasten met een tekening op het paneel achteraan op het speelveld zie je die nu ook perfect, ..
Prijs is +- 20 euro/stuk afhankelijk van aantal besteld.
Meer info en voorbeeld fotos vind je hier: http://www.pinballpal.com/dmd/
heb geen zin om fotos zelf te maken

Wie interesse heeft - graag een pm met gewenste aantal. Ik bestel wanneer ik aan +- 50 stuks kom.