Mijn royal rumble heeft het al geruime tijd begeven en zou deze graag terug werkend zien

Dit doet er zich voor .
In het begin waren er enkele kleine fenomenen zoals het spel die plots stopte, verlichting op het speelveld viel uit en de shaker die maar bleef trillen . Na het vervangen van een fuse ging alles weer naar behoren en kon ik weer spelen .
Na een tijdje werd het alleen maar erger . Fuse f5 en f7 op het ppb branden steeds door en heb het dan maar opgegeven . Ik heb weldegelijk de correcte fuses volgens de manual gebruikt .
Nu enkele maanden later wou ik er toch nog eens naar kijken en heb dus opnieuw de fuses vervangen . Nu bij het opstarten branden de fuses niet meer door . Het display geeft alleen enkele continue lijnen aan en de verlichting van het speelveld valt na enkele seconden uit . Het spel kan dus niet gestart worden .
Ik had deze kast toch graag opnieuw deftig aan de praat gekregen want veel geniet heb ik er nog niet van gehad.
Is er een goeie technieker in de buurt van Ninove / Aalst die me kan komen helpen met dit probleem ?? Mag ook van verder komen natuurlijk !!
Ik zoek dus dringend een hersteller aan huis

Alvast bedankt
Grtz Wesley