CATAWIKI veiling site

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Scaryflippers
Berichten: 425
Lid geworden op: 14 jan 2013, 17:28
Real name: Timmy
Locatie: Belgium

CATAWIKI veiling site

Bericht door Scaryflippers » 18 mar 2015, 19:36

Star Wars Episode I flipper Williams 1999 staat een bod op van €3000.- WTF :run: :run: :run:

Gebruikersavatar
Scaryflippers
Berichten: 425
Lid geworden op: 14 jan 2013, 17:28
Real name: Timmy
Locatie: Belgium

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Scaryflippers » 18 mar 2015, 19:36


Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Cenobyte » 18 mar 2015, 21:35

Amai. En daar komen volgens mij nog veilingkosten bij :mrgreen:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Automark
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 aug 2013, 00:06
Real name: Mark
Locatie: Rest of the world

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Automark » 19 mar 2015, 00:49

Die site is hartstikke nep. Goede kans dat die kast er over enkele weken weer op staat.
Als je wat langer ernaar kijkt zie je dat ontzettend vaak, kasten zogenaamd verkocht tegen super goede prijs, en enkele weken later staan ze er weer op. Ik zou gewoon die hele cata wiki links laten liggen.

Gebruikersavatar
jjj080
Berichten: 730
Lid geworden op: 17 sep 2011, 10:09
Real name: JAN VERHEUEN
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door jjj080 » 19 mar 2015, 08:12

Automark schreef:Die site is hartstikke nep. Goede kans dat die kast er over enkele weken weer op staat.
Als je wat langer ernaar kijkt zie je dat ontzettend vaak, kasten zogenaamd verkocht tegen super goede prijs, en enkele weken later staan ze er weer op. Ik zou gewoon die hele cata wiki links laten liggen.

ik denk niet dat site nep is; veilingmeester stelt echter zo een hoge minimumprijs in, waaronder niet verkocht wordt

hebben op catawiki ooit eens poolbiljart te koop aangeboden; wij zouden er graag 1.000,00 € voor gekregen hebben; veilingmeester plakte er een onrealistische prijs op van 2.000,00 €, met vergelijking naar buitenlandse webshop...
resultaat : poolbiljart niet verkocht :( , ondanks dat er een bod van 900,00 € was (prijs waarvoor onze biljart wel weg mocht)

grtz

jan

Draakje1975
Berichten: 102
Lid geworden op: 09 sep 2014, 15:27
Real name: Ronald
Locatie: The Netherlands

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Draakje1975 » 19 mar 2015, 09:12

Automark schreef:Die site is hartstikke nep. Goede kans dat die kast er over enkele weken weer op staat.
Als je wat langer ernaar kijkt zie je dat ontzettend vaak, kasten zogenaamd verkocht tegen super goede prijs, en enkele weken later staan ze er weer op. Ik zou gewoon die hele cata wiki links laten liggen.


ik denk niet dat site nep is; veilingmeester stelt echter zo een hoge minimumprijs in, waaronder niet verkocht wordt

hebben op catawiki ooit eens poolbiljart te koop aangeboden; wij zouden er graag 1.000,00 € voor gekregen hebben; veilingmeester plakte er een onrealistische prijs op van 2.000,00 €, met vergelijking naar buitenlandse webshop...
resultaat : poolbiljart niet verkocht :( , ondanks dat er een bod van 900,00 € was (prijs waarvoor onze biljart wel weg mocht)

grtz

jan
Daarom is de site nep..
Als verkoper moet je toch de controle kunnen houden. Heb zelf ook al vaker vreemde veilingen gezien op deze site. Niet normaal.

Gebruikersavatar
Automark
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 aug 2013, 00:06
Real name: Mark
Locatie: Rest of the world

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Automark » 19 mar 2015, 11:02

Die hoge verwachting prijs en hoge bied prijzen zijn alleen om nieuwe verkopers te trekken, maar het meeste wordt niet verk9cht, veel automaten staan er maanden later ineens weer op.

Gebruikersavatar
Mentara
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 okt 2012, 12:18
Real name: Maarten Lemey
Locatie: Belgium

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Mentara » 19 mar 2015, 11:53

Ik heb daar (met veel geluk) mijn kaugomballen automaat gekocht. Ik volg sommige veilingen wel, maar bied zelden of nooit vanwege de inderdaad belachelijk hoge prijzen.
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door diesel64 » 19 mar 2015, 16:30

Inderdaad zéér vreemde site.

Heb er vorige week een vinyl album zien verkocht worden voor 50 euro, dat momenteel gewoon nog in de winkel te koop is voor 22 euro... :madman:
No shirt. No shoes. No pinball.

Draakje1975
Berichten: 102
Lid geworden op: 09 sep 2014, 15:27
Real name: Ronald
Locatie: The Netherlands

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Draakje1975 » 19 mar 2015, 16:48

diesel64 schreef:Inderdaad zéér vreemde site.

Heb er vorige week een vinyl album zien verkocht worden voor 50 euro, dat momenteel gewoon nog in de winkel te koop is voor 22 euro... :madman:
Ach, dat gebeurt op andere veilingsites ook :)

zag een tijd terug een flipperkast (Bally Amigo) verkocht worden voor ongeveer €350,- (ex veilingskosten)

Vind ik ook erg overdreven.. (ook omdat ik niet zo heel veel eerder mijn Amigo verkocht had voor 225 euro. )

Gebruikersavatar
Scaryflippers
Berichten: 425
Lid geworden op: 14 jan 2013, 17:28
Real name: Timmy
Locatie: Belgium

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Scaryflippers » 20 mar 2015, 23:48

er staat een amazing spider man flipperkast op die is volgens mij al drie keer verkocht enkele malen op MP en op Cata wiki ook al een keer en nu staat die er al weer op zal wel een reserve prijs hebben van 2000€ wat belachelijk is veilingmeesters kennen bijna niets van automaten, ze kijken alleen maar naar ebay en weet ik wat nog om een prijs te bepalen en de verkoper blijft er dan nog mee zitten :puke: :puke: :puke:

Gebruikersavatar
Automark
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 aug 2013, 00:06
Real name: Mark
Locatie: Rest of the world

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Automark » 21 mar 2015, 00:36

Die rollergames stond er volgens mij ook al een keer eerder op. Btw stiekem wel een leuk kastje, met lekker fout thema.

En in die automaten veiling staat ooien hooprommel. Allemaal nieuw spul wat als minimaal 20 jaar oud wordt aangeboden, bijv al die rode kauwgomballen automaten, en spaarbanken, die kun je gewoon nieuw op ebay en Amazon krijgen. Bij ebay krijg je dan tenminste nog je geld terug via ebay. Deze site met zogenaamde veilingmeesters, tja. Ik heb het al eerder gezegd, gewoon links laten liggen. :D

Draakje1975
Berichten: 102
Lid geworden op: 09 sep 2014, 15:27
Real name: Ronald
Locatie: The Netherlands

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Draakje1975 » 27 jun 2015, 00:02

haha

catawiki is weer lekker bezig :)

RFM geschatte waarde €3300 - €5000

dat wil ik ook wel krijgen voor de mijne :P http://veiling.catawiki.nl/kavels/21614 ... -rond-1999

Gebruikersavatar
Automark
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 aug 2013, 00:06
Real name: Mark
Locatie: Rest of the world

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Automark » 03 jul 2015, 17:45

Of deze cftbl http://veiling.catawiki.nl/kavels/23091 ... in-3d-1992

volgens de 'veilingmeester' € 4.300 - € 6.000 en dan de dmd kapot en flets hologram.

Wat een grap, de veilingmeester baseert de prijzen op basis van verkoopprijzen bij winkeliers die a de kast onder handen hebben genomen, en b garantie bieden.

En dan wordt er dus niets verkocht, die cftbl staat er al maanden op,

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3952
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Richard Baan » 03 jul 2015, 18:54

Je kan mogelijk nog beter chinese aandelen kopen. . .
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

aamjanssen
Berichten: 456
Lid geworden op: 09 jul 2012, 12:14
Real name: Anthony

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door aamjanssen » 04 jul 2015, 20:26

Eens een mail gestuurd wat de veilingmeester snuift om de prijzen te baseren. Uiteraard geen reactie :run:

Gebruikersavatar
Automark
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 aug 2013, 00:06
Real name: Mark
Locatie: Rest of the world

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Automark » 09 jul 2015, 11:41

En die veiling is afgelopen, en volgens mij is er geen één die het minimum bod heeft gehaald.
Er zou dan toch een lampje moeten gaan branden? lol

Draakje1975
Berichten: 102
Lid geworden op: 09 sep 2014, 15:27
Real name: Ronald
Locatie: The Netherlands

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Draakje1975 » 09 jul 2015, 11:55

Automark schreef:En die veiling is afgelopen, en volgens mij is er geen één die het minimum bod heeft gehaald.
Er zou dan toch een lampje moeten gaan branden? lol
Dat zou je denken..
en als dit nou bij 1 veiling zou gebeuren dan heb ik daar nog enigszins begrip voor.. maar allemaal????

Gebruikersavatar
Scaryflippers
Berichten: 425
Lid geworden op: 14 jan 2013, 17:28
Real name: Timmy
Locatie: Belgium

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Scaryflippers » 09 jul 2015, 19:43

ja super veel LOL haha niks verdiend :tongue: :tongue: :tongue:

Brandje
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jun 2015, 20:51
Real name: peter
Locatie: The Netherlands

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Brandje » 16 jul 2015, 08:15

Ik ken toevallig iemand die kasten verkoopt via catawiki, en sommige bedragen worden wel degelijk gehaald!
Collection:
The Getaway, Terminator 2, No Fear, Last Action Hero, Baywatch, Homemade Hyperpin

Gebruikersavatar
Scaryflippers
Berichten: 425
Lid geworden op: 14 jan 2013, 17:28
Real name: Timmy
Locatie: Belgium

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Scaryflippers » 30 jul 2015, 10:56

Ja en na een tijdje beseft de koper dat hij veel te veel betaald heeft :puke:

Gebruikersavatar
MeesterPieter
Berichten: 545
Lid geworden op: 16 mei 2012, 22:00
Real name: MeesterPieter
Locatie: The Netherlands

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door MeesterPieter » 30 jul 2015, 12:25

http://www.nu.nl/internet/4097667/neder ... -euro.html
De uit Nederland afkomstige veilingsite Catawiki heeft in totaal 75 miljoen euro opgehaald bij investeerders.
Dit meldt het bedrijf woensdag.

De investeringen komen onder meer van het investeringsfonds Noord Nederland (NOM) en investeerders als Lead Edge Partners en Accel Partners. Daarnaast is er ook geïnvesteerd door enkele media-ondernemers waaronder Willem Sijthoff.

Met het geld wil het bedrijf onder andere meer personeel aantrekken en een grotere internationale groei doormaken. Momenteel is Catawiki buiten Nederland al onder meer actief in Frankrijk en Spanje. Het bedrijf werkt momenteel ook aan veiligsites voor China.

Catawiki, dat sinds 2008 bestaat, is een veilingsite voor unieke objecten. De site is populair onder verzamelaars en biedt producten aan na controle van veilingmeesters. De site trekt meer dan acht miljoen bezoekers per jaar.

Eerder haalde Catawiki in 2014 al een investering binnen van 10 miljoen euro. Na deze financieringsronde claimt het bedrijf een omzetstijging van 300 procent te hebben behaald.
hoe zouden ze denken dat ze dat geld ooit nog terug gaan verdienen? :lol:
Back to the Future
Arduino zelfbouw project

Gebruikersavatar
Scaryflippers
Berichten: 425
Lid geworden op: 14 jan 2013, 17:28
Real name: Timmy
Locatie: Belgium

Re: CATAWIKI veiling site

Bericht door Scaryflippers » 01 aug 2015, 23:47

o ooh 10miljoen geinvesteerd iemand gaat er dan toch nog aan verdienen meneer de directeur :yahoo: :yahoo:

Plaats reactie