Automark schreef:Die site is hartstikke nep. Goede kans dat die kast er over enkele weken weer op staat.
Als je wat langer ernaar kijkt zie je dat ontzettend vaak, kasten zogenaamd verkocht tegen super goede prijs, en enkele weken later staan ze er weer op. Ik zou gewoon die hele cata wiki links laten liggen.
Daarom is de site nep..Automark schreef:Die site is hartstikke nep. Goede kans dat die kast er over enkele weken weer op staat.
Als je wat langer ernaar kijkt zie je dat ontzettend vaak, kasten zogenaamd verkocht tegen super goede prijs, en enkele weken later staan ze er weer op. Ik zou gewoon die hele cata wiki links laten liggen.
ik denk niet dat site nep is; veilingmeester stelt echter zo een hoge minimumprijs in, waaronder niet verkocht wordt
hebben op catawiki ooit eens poolbiljart te koop aangeboden; wij zouden er graag 1.000,00 € voor gekregen hebben; veilingmeester plakte er een onrealistische prijs op van 2.000,00 €, met vergelijking naar buitenlandse webshop...
resultaat : poolbiljart niet verkocht, ondanks dat er een bod van 900,00 € was (prijs waarvoor onze biljart wel weg mocht)
grtz
jan
Ach, dat gebeurt op andere veilingsites ookdiesel64 schreef:Inderdaad zéér vreemde site.
Heb er vorige week een vinyl album zien verkocht worden voor 50 euro, dat momenteel gewoon nog in de winkel te koop is voor 22 euro...
Dat zou je denken..Automark schreef:En die veiling is afgelopen, en volgens mij is er geen één die het minimum bod heeft gehaald.
Er zou dan toch een lampje moeten gaan branden? lol
hoe zouden ze denken dat ze dat geld ooit nog terug gaan verdienen?De uit Nederland afkomstige veilingsite Catawiki heeft in totaal 75 miljoen euro opgehaald bij investeerders.
Dit meldt het bedrijf woensdag.
De investeringen komen onder meer van het investeringsfonds Noord Nederland (NOM) en investeerders als Lead Edge Partners en Accel Partners. Daarnaast is er ook geïnvesteerd door enkele media-ondernemers waaronder Willem Sijthoff.
Met het geld wil het bedrijf onder andere meer personeel aantrekken en een grotere internationale groei doormaken. Momenteel is Catawiki buiten Nederland al onder meer actief in Frankrijk en Spanje. Het bedrijf werkt momenteel ook aan veiligsites voor China.
Catawiki, dat sinds 2008 bestaat, is een veilingsite voor unieke objecten. De site is populair onder verzamelaars en biedt producten aan na controle van veilingmeesters. De site trekt meer dan acht miljoen bezoekers per jaar.
Eerder haalde Catawiki in 2014 al een investering binnen van 10 miljoen euro. Na deze financieringsronde claimt het bedrijf een omzetstijging van 300 procent te hebben behaald.