Richard Baan schreef:Ik bedoelde meer de ingangsspanning waar de 5V van gemaakt wordt. Of dat 12V is of 10V, beide is hoog genoeg om er 5V van te maken. Dit in tegenstelling tot WPC, waar een slechte verbinding of een half gare elco al voor resets kan zorgen. En dan scheelt het ook dat de DE/sys11 geen fliptronic bordje heeft.
Betekent niet dat een voedingsprint-revisie geen zin heeft. Dat kan zeker geen kwaad.
Nou, die +12 V en -12 V unreg gaat alleen naar het soundboard voor zover ik kan zien. Van -12 wordt -5 gemaakt met een 7905, die +12 zakt in naar +9.6, maar wordt wel gebruikt voor de eindtrap.
Als ik de voeding loshaal zie ik mooi 5,05 , +14 en -14. Sluit ik alleen het CPU board aan zie ik 5.05, +9.6 en -14. Ik vermoed dat daar de brom vandaan komt.
Anyhow: ik ga de condensator nog vervangen, ook de elko's op het soundboard. Daarbuiten zal de kopkast gedaan worden waarbij de aarding onderhanden genomen wordt, als ook de "massa aansluitingen" tussen PCB's en het metalen schutbord.
Ik zal de vorderingen posten.
Mijn projecten:
http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).