Jaaaa vooruit, ik ook wel, vooral als alles aan staat

Jaaaa vooruit, ik ook wel, vooral als alles aan staat
Da's toch geen uil?!?
Ik heb daar geen last mee. Heb wel de internet verbinding standaard uit staan zodat Windows niet automatisch update. Maar de mijne werkt al half jaar feilloos. Ik sleutel ook zo weinig mogelijk aan de software, installeer alleen af en toe een nieuwe kast. Heerlijke machine.
Vond ik ook leuker dan het flipperen maar werd dat op een gegeven moment toch beu, zeker toen ik wat lastigere mankementen kreeg.daarnaast vind ik het sleutelen aan een echte veel te leuk![]()
Aaaaah,wa vraagt gij hier nu...dat ge dat nu niet weet allee en dan nog van nen the shadow...das wel ne kletser he...diene staat bv op nr 486 dacht ik op pinside in de top 100 maar dat is gelijk als op nr 1 hoor...ja sorry zo zijn we dan,vrienden onder mekaar.Mmmhm de waarde staat bij de waarde bij het topic van een the shadow maar je hebt gelijk zeker even checken hier als we over prijzen bezig zijn,wie weet is ie wat goedkoper geworden....hier gaat alles in dalende lijn qua prijzen dus het kan meevallen voor je,dienen is toch tegenwoordig een 7K waard hoor of gewoon de nieuwprijs van een nieuwe kast eigenlijk of een ruil ermee en nog meer als het speelveld beschadigd is en kapot is natuurlijk want dan ben je hem nog zo snel kwijt voor 8K als je hem verkoopt en zeker als er wat werk aan is.Verzamelaars zijn er gek op op die kale plekken enz op het speelveld! En een junk yard met mods ...dat is ook wel een topkast,de naam alleen al zegt alles...dat is te zien he,als die mods bv gouden sleutels zijn in 24 karaat en hier en daar een ledje dan ja misschien 9K of zo.ja kijk wij zijn flippervrienden en wij zijn met een klein clubje en we maken graag alles duurder voor onszelf dus ja....hopelijk doet ge mee.
Ik dacht ook, lees ik het nou goed? @ivang: wat zijn volgens jou realistische prijzen?
Thanks! Sorry hoor, als newbe moet ik het forum nog een beetje ontdekken.zwartepanter schreef: ↑10 dec 2020, 13:33Ik dacht vanmorgen ook WTF? Misschien gewoon even zeggen dat er een pricecheckgedeelte bestaat, dat was wel beleefd geweest...
Tja, zo'n computerke en een schermpje blijven hun waarde zeker behoudenkoenpinball schreef: ↑10 dec 2020, 15:36je kan uit mij post afleiden dat het hier een hoop oplichters bij elkaar zijn en die oude kasten geen reet waard zijn .misschien begrijpen jullie dat dan![]()
koop of bouw een high end virtual pinball en laat u niet bestelen hier.
-10 voor koen en goede feesten iedereen !!
Bedankt, Ivangivang schreef: ↑10 dec 2020, 13:11geen idee, JY zal ondertussen volgens mij wel richting 4k gaan voor een mooie, en mijn shadow - op zich een minder populaire kast maar voor mij een van de toppers - zou ik nooit weg doen voor minder dan 3.5k
Het enige zinnige dat er uit het gebral van koenpinball valt af te leiden is dat er per kast een pricecheck topic bestaat![]()