Gezocht CV Cirqus Voltaire
- gawcol
- Real name: David (Moorsele)
Gezocht CV Cirqus Voltaire
Terwijl mijn vrouw akkoord is...
CV in goede staat gezocht
CV in goede staat gezocht
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
Re: Gezocht CV Cirqus Voltaire
welkom bij de club
er is er een hele rij die ernaar zoekt

er is er een hele rij die ernaar zoekt

Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Hihi, en de mijne gaat niet weg....
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
*** Q is good for you !! ***
er is onlangs een hele mooie verkocht in belgie, alleen jammer dat ze enkel te koop werd aangeboden in duitsland.
vinden de mensen dat dan niet jammer dat alle mooie flippers naar duitsland gaan en wij over enkele jaren alleen de brol nog hebben..?
vinden de mensen dat dan niet jammer dat alle mooie flippers naar duitsland gaan en wij over enkele jaren alleen de brol nog hebben..?
't Zijn niet alleen Duitsers die daar op kijken he. De helft van Europa zit er op en dan heb je natuurlijk een heel groot publiek. Maar ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat mijne SM daar na 10 minuten al verkocht was gisteren en het is niet aan een Duitser. Damn, te weinig gevraagd zeker...
Maar die CV, sjah... Ik denk toch dat die bv. op dit forum nog dezelfde dag zou verkocht zijn ook. Prijs/kwaliteit was dat een echt goeie deal he.

Maar die CV, sjah... Ik denk toch dat die bv. op dit forum nog dezelfde dag zou verkocht zijn ook. Prijs/kwaliteit was dat een echt goeie deal he.
*** Q is good for you !! ***
Die is uiteindelijk ook niet verder dan Nederland geraakt, waar hij oorspronkelijk ook vandaan kwam.
Ik denk dat er uiteindelijk evenveel flippers binnenkomen uit Duitsland als dat er weggaan. Er wordt al snel 300+ km gereden voor een mooie kast.
Ik denk dat er uiteindelijk evenveel flippers binnenkomen uit Duitsland als dat er weggaan. Er wordt al snel 300+ km gereden voor een mooie kast.
Pascal schreef:er is onlangs een hele mooie verkocht in belgie, alleen jammer dat ze enkel te koop werd aangeboden in duitsland.
- gawcol
- Real name: David (Moorsele)
Ik ben al te laat natuurlijk... en die was maar 230 km van bij mij,
maar ik wil gerust max 600 km rijden (enkele rit) voor een CV als die perfect is
Heb ooit eens een scootertje gekocht in Polen, maar dat was toch een beetje langer rijden dan ik dacht hehe
maar ik wil gerust max 600 km rijden (enkele rit) voor een CV als die perfect is
Heb ooit eens een scootertje gekocht in Polen, maar dat was toch een beetje langer rijden dan ik dacht hehe