zwartepanter schreef:aquasat schreef:Ik vind dit nu niet zo ongewoon.
Een gemaakte deal afblazen vind ik not done maar hier is dit niet het geval.
Dat weet je niet met zekerheid hé.
Wel, ik weet dus dat het niet zo is!
Het is normaal niet m'n bedoeling om kritiek te hebben op de manier van onderhandelen van anderen, of ellenlange discussies te starten, maar ik heb heel vreemde ervaringen met de verkoper!
Ik heb een twintigtal minuten na het plaatsen van de advertentie de verkoper gemaild en ge-SMSt om af te spreken om beide kasten op te halen.
Geen gelul en afbiedingen op de vraagprijs. Betalen en inladen. Afspraak gemaakt om vanavond de eerste kast op te halen daar ik er eigenlijk maar één tegelijkertijd kan vervoeren.
Een 100-tal SMS-en heen en weer: dat de kasten zeker de 4500 euro moesten kosten en eerst de centen moest hebben. Alsof ik op z'n appartement zou aankomen en met de flipperkasten zou weglopen zonder te betalen

. Ik probeerde 'm gerust te stellen dat het geld geen probleem was en dat alles vlot kon verlopen.
Dus heb ik wel degelijk paar keer bevestigd dat ik vanavond zou komen om op te halen. Moet wel zeggen dat er een aantal vreemde SMS-en tussenzaten: hij zou de kasten enkel dit weekend te koop zetten??? Begreep er niets van want ik ging dus vandaag ophalen
Tot ik dus gisterenavond van een ander flipperforumlid hoorde dat hij ook de Metallica ging ophalen
Dan plots wou de verkoper niet meer verkopen omdat ik 'm er op wees dat ik niet van plan was vanavond vroeger op het werk te stoppen en in de file zou gaan staan om bij hem aan te komen en geen flipperkast meer te vinden
Heel vreemde situatie, met heel verwarde afspraken. Nooit meegemaakt!