Evie Ballegeer, een dochter van vrienden, neemt deel aan een wedstrijd waarmee ze een akoestische piano kan winnen. En dat gebeurt op basis van "de meeste stemmen".
Normaalgezien ben ik niet erg happig op dit soort dingen, maar ik wil haar wel steunen. Volgens mij heeft ze talent, maar speelt momenteel op een vreselijk ding (echt de video bekijken). En natuurlijk zijn er nog deelnemers die het 'verdienen' om te winnen, soit...
Haar achterstand qua stemmen kan vermoedelijk niet meer overbrugd worden, maar daar gaat het me niet zozeer om. Gewoon een hart onder de riem steken (of een riem onder het hart; ze zijn er nog steeds niet uit wat de juiste uitdrukking precies is

Ik heb er de algemene voorwaarden eens op nagelezen aangezien het werkt via email-adressen. Het lijkt me OK, maar natuurlijk geeft zo'n winkel niets voor niets. Ik zag in ieder geval niet staan dat ze de adressen aan derden gingen doorgeven.
Mocht je willen stemmen:
http://wedstrijd.orchestra.be/#26
Via de link staat Evie reeds als jouw keuze aangeduid. Enkel nog onderaan op 'stem' klikken en de mail die volgt bevestigen. De wedstrijd loopt af op 2 mei om 10h00.
Alvast bedankt en vele groeten!