pianowedstrijd
pianowedstrijd
Beste vrienden en mede-Forumleden,
Evie Ballegeer, een dochter van vrienden, neemt deel aan een wedstrijd waarmee ze een akoestische piano kan winnen. En dat gebeurt op basis van "de meeste stemmen".
Normaalgezien ben ik niet erg happig op dit soort dingen, maar ik wil haar wel steunen. Volgens mij heeft ze talent, maar speelt momenteel op een vreselijk ding (echt de video bekijken). En natuurlijk zijn er nog deelnemers die het 'verdienen' om te winnen, soit...
Haar achterstand qua stemmen kan vermoedelijk niet meer overbrugd worden, maar daar gaat het me niet zozeer om. Gewoon een hart onder de riem steken (of een riem onder het hart; ze zijn er nog steeds niet uit wat de juiste uitdrukking precies is )
Ik heb er de algemene voorwaarden eens op nagelezen aangezien het werkt via email-adressen. Het lijkt me OK, maar natuurlijk geeft zo'n winkel niets voor niets. Ik zag in ieder geval niet staan dat ze de adressen aan derden gingen doorgeven.
Mocht je willen stemmen:
http://wedstrijd.orchestra.be/#26
Via de link staat Evie reeds als jouw keuze aangeduid. Enkel nog onderaan op 'stem' klikken en de mail die volgt bevestigen. De wedstrijd loopt af op 2 mei om 10h00.
Alvast bedankt en vele groeten!
Evie Ballegeer, een dochter van vrienden, neemt deel aan een wedstrijd waarmee ze een akoestische piano kan winnen. En dat gebeurt op basis van "de meeste stemmen".
Normaalgezien ben ik niet erg happig op dit soort dingen, maar ik wil haar wel steunen. Volgens mij heeft ze talent, maar speelt momenteel op een vreselijk ding (echt de video bekijken). En natuurlijk zijn er nog deelnemers die het 'verdienen' om te winnen, soit...
Haar achterstand qua stemmen kan vermoedelijk niet meer overbrugd worden, maar daar gaat het me niet zozeer om. Gewoon een hart onder de riem steken (of een riem onder het hart; ze zijn er nog steeds niet uit wat de juiste uitdrukking precies is )
Ik heb er de algemene voorwaarden eens op nagelezen aangezien het werkt via email-adressen. Het lijkt me OK, maar natuurlijk geeft zo'n winkel niets voor niets. Ik zag in ieder geval niet staan dat ze de adressen aan derden gingen doorgeven.
Mocht je willen stemmen:
http://wedstrijd.orchestra.be/#26
Via de link staat Evie reeds als jouw keuze aangeduid. Enkel nog onderaan op 'stem' klikken en de mail die volgt bevestigen. De wedstrijd loopt af op 2 mei om 10h00.
Alvast bedankt en vele groeten!
Gezocht: Stern eind jaren '70 - begin '80. Alle hulp welkom!
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Re: pianowedstrijd
Gestemd
Bedankt, Belgisch Kampioen! (en blijkbaar niet alleen de beste, maar ook de snelste dit jaar )kris-seeburg schreef:Gestemd
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
ik heb gestemd ( Isabel )
is gebeurd
- dennis the menace
- Real name: dennis verleyen
Ook gedaan!
je kan blijkbaar met veschillende emailadressen stemmen
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Bij deze...
Done..
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC
Gestemd.
Stem uitgebracht
NFV lid
In play: ...empty :-(
Used to own: DP LE, Tron, Judge Dredd, TZ, TOM, ST-Pro, Star Wars pro, Baywatch, Street fighter 2.
In play: ...empty :-(
Used to own: DP LE, Tron, Judge Dredd, TZ, TOM, ST-Pro, Star Wars pro, Baywatch, Street fighter 2.
-
- Real name: Daniel Fortesque
Stem uitgebracht
Grttzz
DF
Grttzz
DF
Laatst gewijzigd door DanielFortesque op 27 apr 2016, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
You don't need eyes to see , you need vision ....
Gameroom : Got LE
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le
Gameroom : Got LE
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le
Done
Check
Gameroom ; GB pro , Got prem, IJ (williams),TZ , Orbit , flash Gordon
Arcade; MK3
Out; circus,space time,TX,space station ,bop ,FH ,lah, ww, FT, NF,
TOM,Cftbl, Lotr , avatar, SM, tssp,twd , pinball magic, ST pro
Arcade; MK3
Out; circus,space time,TX,space station ,bop ,FH ,lah, ww, FT, NF,
TOM,Cftbl, Lotr , avatar, SM, tssp,twd , pinball magic, ST pro
Done
Idem, en misschien eens contact nemen met dimitri, alias Kletmarjet, hij is ook in de piano business.
Jullie zijn allemaal supertoffe gasten!
dat baat u flink wat pinten kosten Rob
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Rob is bij mijn weten niet aan pintenPascal schreef:dat baat u flink wat pinten kosten Rob
Vroeger Kefir, maar hij is recentelijk met volle overgave overgestapt op Gin Tonic
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- dennis the menace
- Real name: dennis verleyen
En hij is niet de enige sinds de oprichting van die GT-bar!!
In ieder geval allemaal HaRtEliJk BeDaNkT!!!