Dankzij de hulp van Yves is 't net voor mijn tripje naar Friesland toch nog gelukt! Nogmaals mijn dank!
Vraagje: bij mijn No Fear kon je het speelveld optillen, dan wat uittrekken naar je toe, en dan volledig rechtop zetten.
Is dat systeem er niet in een TAF? Mijn TAF kantelt alleen maar op een vaste scharnier. Je kan 't dus niks naar je toe uittrekken. Normaal? Het scharnier zoals bij mij staat ergens op een van de foto's (zie beneden)...
Soit, ik wil eerst alle simpele dingen zoals plastics en lampjes in orde brengen. Daarna zie ik wel of ik de moed vind, en meen voldoende kennis te hebben, om verdere verbeteringen te doen.
Nu wil ik vooral wat spelen, helaas is er na een aantal spelletjes een belangrijk probleem opgedoken. Vrij essentieel voor 't spel, dus kan nu niet meer spelen. In 't begin was er geen probleem, misschien dat er iets losgekomen is bij 't meerdere keren optillen van 't speelveld.
Probleem: als de bal in de swamp gaat...de bal wordt niet terug omhoog geschoten.
Alle switchen werken, dus kan de kicker (heet dat solenoid?) kapot zijn?
Ik hoor 'm nochtans geregeld geluid maken dan, maar heb de indruk dat 't louter wat intern geluid is maar niet meer schiet.
Wat moet ik checken of kan ik doen?
Als ik 't goed zie zijn dat "2 lanes", bijvoorbeeld als je bal van bovenaf komt, dan rolt die meer rechts, en ik denk dat die dan onderin naar links gaat en dan eruit gekickt zou moeten worden. Correct? Mogelijk dat daar ook iets mis gaat?
Een 2de ding, niet zo belangrijk: de onderste bumper werkt wel in test, maar niet in 't spel wanneer de bal er tegenkomt. Wat checken?
Een 3de ding, ook niet zo belangrijk: moet die bookcase zich normaal perfect naar voor toe draaien? Bij mij komt hij niet prefect naar voor gericht toe tot stilstand. Als hij open is staat hij wel recht naar boven zodat de bal er net langsdoor kan...
Hoeveel switchen (of zijn dat opto's?) zitten daar trouwens aan? Als ik de aanraak heb ik enkel opto 3 en 4 ofzo die oplichten, en dus niet 1 en 2 ook nog erbij (of omgekeerd).
(sorry, maar ken er niks van)

Soit, hier een hele hoop foto's:
http://imageshack.us/g/9/dsc00374le.jpg/
of in rar: http://www.megaupload.com/?d=2783KUFG
Iedereen, g94 in 't speciaal, als je dingen ziet die bij mij niet origineel zijn en die je eventueel nog hebt liggen...SHOOT!!!