Tblijft lastig beoordelen op basis van enkele spelletjes natuurlijk. Plus ik ben zelf bevooroordeeld omdat het thema me enorm aanspreekt. Ik heb wel een vermoeden dat de Europese sales niet dezelfde hoge toppen zullen scheren als TWD.
Het artwork vond ik geslaagd. Ik hield wel van de mix tussen de hedendaagse worstelaars (The Rock, Triple H, Batista,...) en de "classics" zoals Andre The Giant, Ultimate Warrior, Hulk Hogan, ... Zowel het cabinet als het speelveld stond mij wel aan. De door Hulk Hogan zelf gesigneerde plaat op de LE is iets om jaloers op te zijn.
Hardware. Zoals Aenea zei er zit vrij veel op, maar tegelijk had ik niet de indruk dat ik veel aan het doen was. Uiteraard staat de software nog in zijn kinderschoenen. Maar naar mijn gevoel is de nodige hardware al aanwezig. Er zijn wel wat twijfels over dat kleine plastic plaatje/flipper, waarmee je Freddy gewijs (NOES, Gottlieb) de op de habitrail rollende bal er kan aftikken om vervolgens een target te raken waarvan de uitwerking mij voorlopig onbekend is.
De LCD implementatie vind ik schitterend, locatie gewijs. Hij zit centraal in het speelveld, in het verlengde van de DMD. (Beetje zoals bij CV) Waardoor je tijdens het spel makkelijk een blik kan werpen op dat schermpje. Voorlopig kon ik niet veel meer zien dan een aantal filmpjes van de worstelaar waarmee je speelde of waartegen je uitkwam. Maar ik ga er van uit dat hier nog game instructies bijkomen zoals op de WoZ.
De mini ring met de slingshots die je zelf kan aansturen vond ik best prettig spelen. Maar hoe ze dit zullen implementeren in de toekomstige updates is maar de vraag.
Vond ik het een toffe kast? Hell yea. Maar ik had toch de indruk een van de weinige te zijn die dat die avond ook vond. Ik had ook de indruk de enige te zijn die de moeite had genomen zich te verkleden.