Bericht
door DanielFortesque » 24 mei 2015, 15:17
Hoi ,
Klopt , ik ben reeds een tijdje aan het mailen met John . Ik ben namelijk enkel geinterresseerd in de Alice in Wonderland . Ik had hier op het forum gelezen dat er reeds iemand gepre-ordered heeft op de Alice , vandaar dat ik toen beginnen zoeken ben , en aan zijn adres ben gekomen . Ik heb toen van hem verscheidene links doorgekregen , met daarop dus de Magic Girl , dan eentje voor Raza , en de derde voor AIW .
Bij deze van AIW kon je zien hoever ze al zaten met onder meer een fotoalbum van de AIW in karton gebouwd , ook de tekeningen van het cabinet , enz enz .
Daarna heb ik hem gevraagd of ik kon pre-ordenen , en daarop gaf hij me de link door . Ik moest gewoon een storting doen voor de AIW , 4950 dollar . Ik vond dit wel een serieus hoog bedrag , daar bij Stern deze lager zijn , dit was ook lager bij JJP . Had eerder een schijvensysteem verwacht met bv 1000 doller tegen dan , dan nog eens 1000 dollar tegen dan , enz ...
Ben toen wat gaan twijfelen , en zo te lezen gelukkig maar .... Ik ben weldegelijk weg van de AIW , en zou hem heel graag wel willen hebben , maar 15995 dollar , vind ik wat teveel . Ga dus stilletjes de zaak laten overwaaien .
Er is me ook gevraagd of ik die mails zou willen overmaken , in verband met een mogelijk proces ofzo , maar zoals ik daar heb aangegeven , ik ben een gepensionneerd militairken , dat zijn laatste jaartjes leeft in de Puy de Dome , en daarbij graag wat op de flipper speelt . Ik heb echt geen zin om ergens bij een rechtszaak betrokken te worden . Mijn ex heeft me in de tijd zo genoeg van die dingen aan mijn been gelapt , en ik pas hier liever voor . Ik hoop dat je dit begrijpt .
Ik hoop dat de mensen die een voorschot hebben gestort , er hun geld of een flipper gaan uithalen . Maar , ik denk dat ik geluk heb gehad , door te twijfelen ....
Groetjes nog
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....
Gameroom : Got LE
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le