ik vraag me af, houden of verkopen?
wat zijn jullie meningen over LOTR?

Dan zal hij al zijn kasten moeten verkopen denk ik. Hij heeft net een pauze van enkele maanden achter de rug.Vic schreef:Een manier om het te bekijken:
Als je er 1 keer per week een spelletje op speelt...Houden.
Speel je er 1 keer per maand op ....Twijfelen
Heb je er een hele maand niet op gespeeld ....Verkopen.
Of zoiets
laatste tijd eens op ebay gekeken bij verkochtte aanbiedingen, je ziet daar simmige kasten inderdaad weer zakken (wanneer kocht je nog goed werkende RFM's voor 8 a 900? IJ's voor iets meer als 2k.glenn pellis schreef:om eerlijk te zijn, ik heb mijn bedenkingen bij de prijzen, ik volg het al een hele tijd niet meer, maar als ik zo vluchtig eens kijk, lijkt mij dat er veel kasten precies in dalende lijn zit? en er weer meer aanbod is van sommige kasten
geen idee of het daadwerkelijk zo is, maar ik stel me er vragen bij, en mensen gaan toch niet eeuwig hoge prijzen geven?
p_treintje schreef:
Dan zal hij al zijn kasten moeten verkopen denk ik. Hij heeft net een pauze van enkele maanden achter de rug.
Oei, dan zou ik al héél lang al mijn kasten moeten verkocht hebbenVic schreef:Een manier om het te bekijken:
Of zoiets
OK Stef, lets start the great sale than, i'll surelly be in for one or another pinzwartepanter schreef: Oei, dan zou ik al héél lang al mijn kasten moeten verkocht hebben.
Ik heb ook zo gedacht en heb mijn LOTR verkocht. Ik blijf het een erg mooie kast vinden, maar speelde er echt veel te weinig op en had hem eigenlijk alleen nog maar omdat ik hem mooi vond en voor een ander die dan eens kwam flipperen. Ik ben ook van de korte, niet al te moeilijke, potjes en dan is een LOTR geen aanrader. Ik heb hem uiteindelijk verkocht omdat ik zo ontzettend vaak de vraag kreeg of hij niet te koop was. Tot nu toe nog geen spijt van, maar is ook nog maar enkele maanden geleden.Vic schreef:Een manier om het te bekijken: