Oude Bally schroeven en bouten

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
diesel64
Real name: Kristof

Oude Bally schroeven en bouten

Bericht door diesel64 » 24 okt 2011, 12:58

Voor mijn Speakeasy ben ik op zoek naar verschillende types schroeven en moeren. Ik kan echter nergens part numbers of afmetingen vinden en daarmee mijn roep naar hulp.

Als iemand de nummers of afmetingen van de volgende schroeven weet, zou dat enorm geapprecieerd zijn. Ik heb ook een oproep gedaan op RGP in de hoop wat respons te krijgen. Want ik vind dat er nogal zeer weinig documentatie te vinden is over dit soort zaken met betrekking tot die oude Bally flipperkasten.

Waar ik naar op zoek ben (ik ga gewoon copy-pasten van mijn post op RGP):
* Small (black) bolts used (for example) to fasten the PCB's in the backbox.
* Screws or bolts (I don't know) to attach the plastic "high voltage" shield / cover to the spacers on the solenoid driver board.
* Bolts with rounded heads to tighten the rails around the coin door.
* Screws used to attach the assemblies (for example the flipper assemblies) to the playfield.
* Bolts used to attach the coil stop to the assembly
* (Speakeasy specific) Small screws used to attach the metal cover on top of the foldup target assembly
* (Speakeasy specific) Large long bolts / spacers that attaches the entire foldup target assembly to the playfield. There are four of them, two through each side post. They can be seen in this picture: https://lh4.googleusercontent.com/-LxHA ... C00558.JPG
There is one through every corner. The one in the upper right corner is missing.
Bedankt aan iedereen die me een tip kan geven hieromtrent (ook al is het maar een kleine)!
No shirt. No shoes. No pinball.

zwartepanter
Real name: Stefan Verhoelst

Re: Oude Bally schroeven en bouten

Bericht door zwartepanter » 24 okt 2011, 16:54

Carl al geraadpleegd? Die heeft toch nog van die dingen liggen, al is het uit een sloopflipper...

diesel64
Real name: Kristof

Re: Oude Bally schroeven en bouten

Bericht door diesel64 » 24 okt 2011, 19:32

zwartepanter schreef:Carl al geraadpleegd? Die heeft toch nog van die dingen liggen, al is het uit een sloopflipper...
Misschien geen slecht idee... Een oude sloop Bally kopen, al is het maar voor de schroeven. :D

Alle aanbiedingen zijn welkom. :)
No shirt. No shoes. No pinball.

Plaats reactie