Hallo allemaal,
Afgelopen weekend heb ik een T2 flipperkast gekocht. Ik vind het spel geweldig, maar er zit helaas een eigenaardigheidje in mijn kast; de verlichting van de chase loop inserts (250.000, 500.000, 750.000, 1.000.000, 3.000.000, 5.000.000) loopt verkeerd om... Als je een spel start knippert de 5.000.000, terwijl dat de 250.000 zou moeten zijn en iedere keer als je een loop hebt gemaakt gaat de insert eronder knipperen. Waar kan dit aan liggen? Ik heb al gekeken of er een connector op de powerdriver printplaat verkeerd om zit, dit is niet het geval. De connector op het lightboard onder het speelveld kan niet omgedraaid worden omdat er 1 pin geblokkeerd is.
Wie kan me helpen om uit te vinden wat er mis is?
Groeten,
Bart
T2: lichten chase loop inserts lopen verkeerd om
T2: lichten chase loop inserts lopen verkeerd om
In play: IJ, NF, WH2O, CG, BSD, STTNG, BR, TX-Sector, Paragon, HSII, Dr Dude, Robo-War, MET Pro, Mousin Around, Viking, WPT, DH
- taito6581
- Real name: Peter Smets
- Contacteer:
Re: T2: lichten chase loop inserts lopen verkeerd om
het lightboard zit ook niet 'onderstebove' er in ? en geeft hij dan ook effectief de verlichtte score of toch zijn correcte tegenhanger ?
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
Hij geeft de effectieve tegenhanger, dus als je een loop maakt en de 5.000.000 knippert dan geeft ie 250.000.
Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat het lightboard maar op 1 manier gemonteerd kon worden en heb niet gecheckt waar de schoeven zitten. Dat zou wel een goede verklaring kunnen zijn, ik zal het vanavond eens checken!
Groeten,
Bart
Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat het lightboard maar op 1 manier gemonteerd kon worden en heb niet gecheckt waar de schoeven zitten. Dat zou wel een goede verklaring kunnen zijn, ik zal het vanavond eens checken!
Groeten,
Bart
In play: IJ, NF, WH2O, CG, BSD, STTNG, BR, TX-Sector, Paragon, HSII, Dr Dude, Robo-War, MET Pro, Mousin Around, Viking, WPT, DH
- taito6581
- Real name: Peter Smets
- Contacteer:
Als hij de punten correct geeft zou ik idd het lichtbord eens kijken, dat lijkt mij zeer snel omgekeerd terug te schroeven.
http://www.consolekabels.be/
Gelukkig is het af en toe ook eens eenvoudig het lightboard was inderdaad gewoon omgedraaid!