Ben woonachtend in Amsterdam en ik zie tot mijn spijt steeds minder goed werkende kasten staan, er wordt weinig onderhoud gedaan.
Besloot toen een flipper te kopen, eerste flipper die ik kocht was een Simpsons Pinball Party van STERN. Er gewilde kast en ik wist er eentje bij Game Castle op de kop te tikken die uit de exploitatie kwam. Ik had mazzel met deze want hij stond 3 jaar lang op Eindhoven Airport, dus er was voor een exploitatie kast weinig op gespeeld. Speelveld was perfect behalve 1 van de posts die los zat maar dat was makkelijk te repareren. Heb de kast 2 jaar in bezit gehad en toen verkocht (met 700 winst).
Van dit geld wou ik een nieuwe Flipper kopen, dit werd een Lord of the Rings HUO in mooiste staat die ik ooit had gezien. Moest wel iets dieper in de buidel tasten maar hij staat er nu al een paar weken en het is een plaatje in mn huis.
Mijn mening is dat dit de beste kast is ooit gemaakt, voor veel mensen zijn dat veelal de oude Williams kasten maar goed smaken verschillen gelukkig.
Ben van plan deze voorlopig niet weg te doen, volgende kast zou wel eens de Wizzard of Oz kunnen worden maar eerst hier nog maar even jaartje of 1-2 plezier van

Zo dit was even in een notendop mijn verhaal. Superleuk dat er een forum bestaat voor de echte flipper liefhebber.
Gegroet iedereen!!