http://shop.kapaza.be/cafespelenvlaeminck
prettig flipperweekend

jjj080 schreef:wij hebben een WCS op kapaza geplaatst
prettig flipperweekend
WCS gereserveerd (tot zaterdg 30 november)
Sacriloco schreef:Mag ik zo vrij zijn te vragen wat er aan mankeert buiten bestickering van de kopkast?
Is deze volledig technisch in orde, printplaten goede staat en geen batterijschade, dot matrix ook 100%?
Groeten
Jonathan
Toch geen abnormale vraag denk ik?jjj080 schreef:
ik stel voor dat de forumleden, die de flippers weest bezichtigen zijn, hierop reageren...
ik zeg toch niet dat dat dit een abnormale vraag is.... er zijn al paar forumleden komen kijken... maar alles moet perfect zijn...Toch geen abnormale vraag denk ik?
Alez ja, "technisch 100%" kan betekenen dat hij wel goed werkt, maar als bijvoorbeeld de batterijen gelekt zijn, ben je er nog enorm veel werk in aan het steken om de CPU zuiver te maken en zo verder.
Dat gezegd zijnde, een foto zegt meer dan 1000 woorden. Als ik een flipper zou verkopen (niet dat dat ooit gebeurd is, ik speel die van mij te graag) dan zou ik bvb. ook een foto van de geopende backbox erbij plaatsen. Op die manier zien de kenners vrijwel meteen waar ze mee te maken hebben, en dat wekt iets meer vertrouwen op, en dan vermijd je zo'n vragen.
Just my €0.02
Die parallelcollega van mij toch niet iig, neenmoondancermj schreef: Voila de mannen van het forum zijn dus niet gemakkelijk he
bedankt voor de accurate beschrijvingmoondancermj schreef:Allee, ik ben gaan kijken en zal dan ook even reageren:
Flipper is technisch in orde (geen batterijschade) alsook de dot matrix, maar optisch was er voor mij veel en kostbaar werk aan.
Ga maar eens op zoek naar een origineel speakerpaneel en translite (= zwaar beschadigd). Blijkbaar heeft deze flipperkast ooit in een brand of dergelijke gestaan wat Tim mij ook vertelde toen ik voor de kast stond. Daarom zijn er geen decalls op de backbox terug te vinden en was waarschijnlijk ook het origineel speakerpaneel te zwaar beschadigd (= gesmolten?). Speelveld is dik in orde, maar sommige stickers zijn ook beschadigd (gaatjes + los) en ook de vergulde ramp was met goudkleur overspoten. Nogmaals benadrukken dat deze flipper technisch in orde is, maar voor mij als verzamelaar is ook het optische belangrijk en daarom heb ik hem laten staan. Iedereen doet er mee wat hij wilt en ik wil zeker niemand op zijn tenen trappen dus ik kan enkel maar vertellen wat ik gezien heb! Misschien valt er over de prijs te onderhandelen, maar dat moet je zelf met Tim bespreken die uiteindelijk een zeer vriendelijk man bleek te zijn! Voila de mannen van het forum zijn dus niet gemakkelijk he
Hear Hearjjj080 schreef:een perfecte 2de hands flipper uit exploitatie bestaat niet... daarvoor moet je een nieuwe kopen
Amen to that brother!jjj080 schreef:een perfecte 2de hands flipper uit exploitatie bestaat niet... daarvoor moet je een nieuwe kopen
Niet perfect is 1 ding, maar als hij in de brand heeft gestaan is wel meteen het andere uiterste.jjj080 schreef:een perfecte 2de hands flipper uit exploitatie bestaat niet... daarvoor moet je een nieuwe kopen
mag slotje op... verkochtjjj080 schreef:wij hebben een WCS op kapaza geplaatst
prettig flipperweekend