corvette en jurassic park te koop
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
corvette en jurassic park te koop
wegens onvoorziene omstandigheden (NIB) verkoop ik mijn corvette en jurassic park
beide flippers werken, hebben goeie displays
Jurassic Park:
goed speelveld, alles werkt, redelijk cabinet
enkele plastics op het speelveld kapot, en de ramp heeft een scheur bij de entry van de ramp
raptor kick werkt
dino werkt, neemt de bal op, bal blijft soms in de bek liggen, misschien iet wat afstelling nodig, als de bal blijft liggen in de bek slikt hij de bal meestal na een ballsearch wel in, soms gaat het ook gewoon van de eerste keer
eerlijk gezegd heb ik er nog niet naar gekeken, ik heb hem nog niet zo lang maar is een kast waar ik makkelijker afstand van kan nemen dan de andere gezien ik hem nog maar pas heb
verder zijn de borden netjes, enkel op de voedingsprint hebben ze 2 connectoren rechtsreeks de draden op de print gesoldeerd en lusterklemmen(suikertes) ertussen gezet. heeft geen invloed op het spel maar ik zeg het er liever bij
JP 1000€
Corvette:
helaas met pijn in het hart doe ik de corvette ook weg
daar de NIB toch een hoopje geld kost, en ik ook aan plaatsgebrek leid, is het de corvette geworden
ik heb hem iets langer dan 2 jaar gehad
printen zijn netjes, heeft vorig jaar nog nieuwe elco's en een brug gehad, alsook nieuwe connector + pinnen
alles werkt, motor, auto's, ramp diverter(alsook vorig jaar stuk vervangen)
speelveld niet in collectorstaat vind ikzelf, heeft wat schade aan de scoop en de auto is niet meer rood
LT5 ramp is kapot(onderaan links bij de entry), heb hem altijd zo gespeeld,
1 slingshot een hoekje af
manual en keychain aanwezig, alsook de kleine operator manual
ik vind het een zeer goeie kast, maar helaas keuzes hé
corvette: prijs te bespreken
foto's op aanvraag
beide flippers werken, hebben goeie displays
Jurassic Park:
goed speelveld, alles werkt, redelijk cabinet
enkele plastics op het speelveld kapot, en de ramp heeft een scheur bij de entry van de ramp
raptor kick werkt
dino werkt, neemt de bal op, bal blijft soms in de bek liggen, misschien iet wat afstelling nodig, als de bal blijft liggen in de bek slikt hij de bal meestal na een ballsearch wel in, soms gaat het ook gewoon van de eerste keer
eerlijk gezegd heb ik er nog niet naar gekeken, ik heb hem nog niet zo lang maar is een kast waar ik makkelijker afstand van kan nemen dan de andere gezien ik hem nog maar pas heb
verder zijn de borden netjes, enkel op de voedingsprint hebben ze 2 connectoren rechtsreeks de draden op de print gesoldeerd en lusterklemmen(suikertes) ertussen gezet. heeft geen invloed op het spel maar ik zeg het er liever bij
JP 1000€
Corvette:
helaas met pijn in het hart doe ik de corvette ook weg
daar de NIB toch een hoopje geld kost, en ik ook aan plaatsgebrek leid, is het de corvette geworden
ik heb hem iets langer dan 2 jaar gehad
printen zijn netjes, heeft vorig jaar nog nieuwe elco's en een brug gehad, alsook nieuwe connector + pinnen
alles werkt, motor, auto's, ramp diverter(alsook vorig jaar stuk vervangen)
speelveld niet in collectorstaat vind ikzelf, heeft wat schade aan de scoop en de auto is niet meer rood
LT5 ramp is kapot(onderaan links bij de entry), heb hem altijd zo gespeeld,
1 slingshot een hoekje af
manual en keychain aanwezig, alsook de kleine operator manual
ik vind het een zeer goeie kast, maar helaas keuzes hé
corvette: prijs te bespreken
foto's op aanvraag
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- glenn pellis
- Contacteer:
Re: corvette en jurassic park te koop
corvette Gereserveerd
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
-
- Real name: venom
Bovenstaande maakt me toch nieuwsgierig naar wat voor kast dan NIB??? 

Laatst gewijzigd door venomstudio op 06 okt 2013, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Starvenomstudio schreef:Bovenstaande maakt me toch nieuwsgierig naar wat voor kan dan NIB???

Joeri is my Name and Pinball is my Game.
-
- Real name: venom
DE nieuwe star trekkert. Vet!!
- glenn pellis
- Contacteer:
jurassic gereserveerd
ik ga in t vervolg als ik nog kasten wil verkopen 2 keer nadenken, geen biedingen nimeer laten doen, gewoon vaste prijs zetten, dan heb ik mss minder geinteresseerden
ik hoop dat ik niemand op de tenen heb getrapt, ik heb vrij veel mail/telefoon/sms gekregen
ze zijn toegezegd
ik wil aan iedereen verkopen, maar ik heb helaas maar 1 jurassic en 1 corvette
ik ga in t vervolg als ik nog kasten wil verkopen 2 keer nadenken, geen biedingen nimeer laten doen, gewoon vaste prijs zetten, dan heb ik mss minder geinteresseerden
ik hoop dat ik niemand op de tenen heb getrapt, ik heb vrij veel mail/telefoon/sms gekregen
ze zijn toegezegd
ik wil aan iedereen verkopen, maar ik heb helaas maar 1 jurassic en 1 corvette

- glenn pellis
- Contacteer:
mag toe, alles vandaag opgehaald