Zeer aantrekkelijke prijs en vlak over de grens. Maar als het boeltje te vertrouwen is

Ik zou mij in die regionen toch niet vertonen met een wapper geld in mijn zakken

Ahja want die staat hier al te pronken nu die MMQ schreef:Annonce is al verwijderd ondertussen.
Bonjour Lieven,
Je suis en fait situé en Angleterre. J'ai contacté une compagnie d'expedition professionnelle qui peut livrer le flipper à votre adresse dans 3-4 jours. Les frais d'expédition et d'assurance sont inclus dans le prix. Le paiement sera envoyé à la compagnie d'expedition, pas à moi, par un virement bancaire. Après la livraison du colis, vous avez 7 jours pour tester et inspecter tout. Si vous décidez de ne pas le garder, la compagnie vous remboursera la totalité du montant d'argent. Ils vont transférer le paiement à moi, seulement après que vous confirmez votre achat. Vous aurez mon nom complet, mon adresse et je peux aussi vous envoyer une copie de mon passeport. S'il vous plaît me contacter si vous êtes toujours intéressé, afin que nous puissions organiser les procédures d'expédition.
Cordialement,
Patrick
hier plaatsen, kunnen wij ook lachen straks!aquasat schreef:Jaja, terug foto van een flipper in de karton maar nog op poten.
Nu eentje met hem erop gevraagt.
Hij heeft ook nog een onverkleurde AFM op zijn foto's staan voor de geïnteresseerden.
Bonsoir Ollivier,
Il semble que vous achetez des photos, pas un flipper. Considérez que c'est vendu. Merci.
Patrick
zwartepanter schreef:Pfff... gewoon nooit in de eerste plaats op reageren, PUNT.
Meestal is er het "probleem" van grote reisafstand of de verkoper is net toevallig "weg voor zaken". Daarom maken ze er ook echte koopjes van: vaak treffen ze iemand met interesse en die moet vervolgens een aanzienlijke aanbetaling overmaken om de kast te reserveren. Uiteraard zijn alle adressen fake, dus je bent je aanbetaling kwijt. Soms krijgen ze het ook nog voor elkaar om op één advertentie meerdere aanbetalingen binnen te harken, dus tel uit je winst...Sacriloco schreef:Sorry voor de mss domme vraag hoor. Maar wat is eigenlijk het plan van die afzetter(s). U naar daar lokken voor een onbestaande kast en uw geld dan afpersen?
Echt al vergaand dat ze zich hiermee bezig houden:p. Of hebben ze effectief wel de MM, maar totaal niet deze op de foto?