Telkens als ik opzoek ga na een arcade kast voor in mijn "Game Room" kom ik ze in slechte staat tegen en nooit origineel, tenminste tegen een betaalbare prijs! Ik wil er meerdere gaan bouwen, enkel de topgames.
Ik ga een nieuw project beginnen: het bouwen van een originele arcade cabinet. Ik ga beginnen met de "Donkey Kong"
Het lijkt me wel leuk om hierover een post te maken, waarbij ik de vorderingen deel met jullie!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HET BEGIN;
Dit gaat de eerste x worden, dat ik hiermee begin. Dus ik heb alvorens behoorlijk wat tijd ingestoken om de benodigde informatie te vergaren.
Ik heb een tijd geleden al diverse benodigheden besteld, nadelig voor mij is dat ze van over de hele wereld verstuurd moeten worden en van verschillende bedrijven afkomstig zijn.
De arcade kast zal worden gemaakt van MDF 15mm dik. Ik heb de maten van de originele cabinet omgezet in cm en de platen al gezaagd (m.u.v. de zijpanelen).
Het eerstvolgende wat ik ga doen, is de maten uitwerken op de zijpanelen.