Gisteravond konden we nog vrolijk flipperen op de JM en de Stargate. De STTNG had ook een goede avond en besloot gelukkig de hele avond mee te werken (alhoewel hij weinig werk had, omdat de meeste niet-regelmatig-flipperenden het geen fijne kast vinden, maar da's een ander verhaal).
Gisteravond dus de Stargate...
Op een bepaald moment kreeg ik nog maar 1 bal tijdens de 2 ballen multiball die je krijgt als je met de eerste bal het skillshot maakt. Ik speelde met die ene bal en hoorde ondertussen het bekende "galoppeer"-geluidje wat je krijgt als er een bal verdwijnt (terwijl dat niet gebeurde!). Ietwat later kreeg ik geen ene bal meer voor de afschieter, terwijl het spel gewoon doodleuk "ball 1" aan gaf. Ook verscheen er tijdens het aanzetten van de kast een "1 ball missing" foutmelding terwijl alle 4 de ballen in de outlane lagen. Ze lagen trouwens niet IN de outlane, ze lagen VOOR de outlane, omdat de eerste bal de ingang blokkeert en niet doorgestoten werd naar het einde van de outlane (die goot waar de ballen klaar liggen om naar de plunger te worden gestuurd).
Ik heb nog geen tijd gehad om te testen (het was 02:00 uur gisteravond toen de laatste weg ging en vandaag moest ik weer werken), maar een niet werkende switch in de outlane wellicht?