Tijdens mijn cafe jaren konden we het ons niet laten om elke flipper die we tegen kwamen eens te bespelen.
Door dat er meer en meer cafes de deuren sluiten, en in de streeks van aalst alle flippers verdwenen en vervangen werd door bingo's en 777 bakken, alsook trouwen en kindjes, was de hobby ook verloren, Jaren later en door toeval wil het dat we in Aalst naar en optreden gaan kijken zijn in den dark,en dat er warempel een flipperkast stond(avatar) en wist niet eens dat ze nog nieuwe kasten maakten.

Je kan al voorstellen dat ik van het optreden niet veel meer gezien heb.

Na veel gegoogle, en gelezen te hebben, zou ik toch weer graag eens af en toe willen flipperen, enkel de vraag was , waar staan die mooie kasten waar we zo uren hebben kunnen op spelen ? En dan kwam de lijst van Glenn tevoorschijn, blijkt dat er zelf 3 straten van mij in een cafe eentje zou moeten staan, (binnenkort op onderzoek) Ooit zal het er van komen om thuis zelf 1 te hebben, maar combinatie geld(voor een top kast)/vrouw/plaats lukt het niet onmiddellijk.
Dus houden we het voorlopig op cafe bezoek/ipdb en pinball arcade op de tablet. Hoop hier nog veel info te mogen lezen.
groetjes Dimitri