fresh meat
-
- Real name: hans goossens
fresh meat
hallo.
Ik ben nieuw op het forum. ik ben aan het uitkijken voor een flipperkast aan te schaffen. Ik wil er ook weer niet teveel geld aan geven omdat ik niet zeker weet of het me lang gaat boeien... weten jullie goede sites? heb hier al eens gekeken. verkoop iemand v jullie toevallig dot matrix flipper voor rond de 1000 euro aub???
Mvg
Ik ben nieuw op het forum. ik ben aan het uitkijken voor een flipperkast aan te schaffen. Ik wil er ook weer niet teveel geld aan geven omdat ik niet zeker weet of het me lang gaat boeien... weten jullie goede sites? heb hier al eens gekeken. verkoop iemand v jullie toevallig dot matrix flipper voor rond de 1000 euro aub???
Mvg
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Re: fresh meat
Welkom Hans
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
fresh meat
Welkom hier.
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
welkom 
best marktplaats en kapaza in t oog houden denk ik, daar passeert regelmatig wel een leuke dmd..

best marktplaats en kapaza in t oog houden denk ik, daar passeert regelmatig wel een leuke dmd..
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom hier hans

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- Real name: Jos Deboosere
- Contacteer:
Welkom ...
Maar hoe oud ben je eigenlijk, wat zijn je hobbies, waar kom je vandaan, wat drijft je, ... allemaal info die kan helpen om een flipper-kast voor te stellen die je best zou liggen
Maar hoe oud ben je eigenlijk, wat zijn je hobbies, waar kom je vandaan, wat drijft je, ... allemaal info die kan helpen om een flipper-kast voor te stellen die je best zou liggen

- Bijlagen
-
- Fresh Meat
- Fresh-Meat.png (260.98 KiB) 5881 keer bekeken
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!
-
ik ben bekan 28j kom uit neeroeteren. (bij maaseik) in limburg. kasten die mij wel chic lijken
stark trek next generation, terminator 2... ik zoek een toffe eerste flipperkast die jaren kan meegaan. ook zoek ik met chice story mode, multiball en multiplayer.
jullie nog goede raad waar ik kasten kan uittesten of kopen hier in de buurt???
alvast bedankt allemaal
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
welkom Hans
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Welkom Hans!
Voor je budget moet je toch wel een leuke DMD kast kunnen vinden hoor. Bijvoorbeeld een Judge Dredd? De echt serieuze kasten vallen daar net een beetje boven. Een Star Trek Next Gen bijvoorbeeld zal toch wel minimaal een 1200 tot 1700 kosten, terwijl een mooie T2 ook al snel boven de 1000 zit, schat ik.
Voor je budget moet je toch wel een leuke DMD kast kunnen vinden hoor. Bijvoorbeeld een Judge Dredd? De echt serieuze kasten vallen daar net een beetje boven. Een Star Trek Next Gen bijvoorbeeld zal toch wel minimaal een 1200 tot 1700 kosten, terwijl een mooie T2 ook al snel boven de 1000 zit, schat ik.
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Wees welgekomen! Een T2 moet haalbaar zijn!
-
al soms tegengekomen. in mijn gameroom opt moment
pooltafel 9ft
salon
pokertafel
dartbord
kickertafel
Daar hoort dus echt wel een flipperkast in thuis
weet iemand v jullie in limburg die er verkoopt? of waar je tenminste er eens op een paar kunt spelen om uit te testen wat ik juist zoek....?
groetjes
pooltafel 9ft
salon
pokertafel
dartbord
kickertafel
Daar hoort dus echt wel een flipperkast in thuis

weet iemand v jullie in limburg die er verkoopt? of waar je tenminste er eens op een paar kunt spelen om uit te testen wat ik juist zoek....?
groetjes
Welkom
-
beste
wat zouden jullie doen
'Flipper Gottlieb Bad Girls' voor 400€ OF
'Flipper revenge from mars' voor 1100€
?? alvast merci
wat zouden jullie doen
?? alvast merci
- glenn pellis
- Contacteer:
revenge from mars dan!neerootere schreef:beste
wat zouden jullie doen
?? alvast merci
zeker die bad girls niet
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
-
hoe zit die prijs 1100 aub? zijn er betere/leukere kasten voor dit geld?
lijkt mij op het internet ook een kleine kast te zijn?
- Cenobyte
- Contacteer:
Ik ken Bad Girls persoonlijk niet, maar dit is toch een redelijk lastige keuze. Beide kasten hebben namelijk haken en ogen, zeker voor iemand die wil beginnen met flipperen en met zijn eerste kast wil zien of het flipperen bevalt.
Gottlieb kasten zijn door liefhebbers vaak wel gewaardeerd, maar roepen bij sommige flipperaars gemengde gevoelens op. Je moet deze kasten een beetje leren waarderen. Bovendien is Bad Girls eerlijk gezegd niet één van de betere Gottlieb kasten. Deze kast kan je dan ook een aardige flipperkater bezorgen, ondanks de lage prijs.
Aan de andere kant is Revenge from Mars een Pinball 2000 kast, en die kasten worden ook met gemengde gevoelens ontvangen. Het ingebouwde scherm geeft een soort arcadegame weer dat verweven is met het flipperspel, maar hierdoor heb je een soort van lineair en repeterend karakter wat een "normale" flipperkast niet heeft. RFM is zeker een klassieker, maar ook in mijn ogen een kast die niet geschikt is om de flipperhobby mee te starten.
Gottlieb kasten zijn door liefhebbers vaak wel gewaardeerd, maar roepen bij sommige flipperaars gemengde gevoelens op. Je moet deze kasten een beetje leren waarderen. Bovendien is Bad Girls eerlijk gezegd niet één van de betere Gottlieb kasten. Deze kast kan je dan ook een aardige flipperkater bezorgen, ondanks de lage prijs.
Aan de andere kant is Revenge from Mars een Pinball 2000 kast, en die kasten worden ook met gemengde gevoelens ontvangen. Het ingebouwde scherm geeft een soort arcadegame weer dat verweven is met het flipperspel, maar hierdoor heb je een soort van lineair en repeterend karakter wat een "normale" flipperkast niet heeft. RFM is zeker een klassieker, maar ook in mijn ogen een kast die niet geschikt is om de flipperhobby mee te starten.
Groetjes,
Mario
Mario
-
bedankt voor de reacties. willen jullie mij eens wat titels geven aub wat iets voor mij is?
betaalbaar en wat niet rap gaat vervelen....
betaalbaar en wat niet rap gaat vervelen....
- glenn pellis
- Contacteer:
je moet zien wat je zelf aanspreekt en leu vind he
de ene vind bijvoorbeeld een fish tales leuk en de andere niet
wat kasten die leuk zijn om te spelen en binnen het budged van 1000 euro vallen
demolition man, getaway, fish tales, jackbot, shadow(1000 euro normaal wel te vinden), judge dredd, frankenstein, independenceday, dracula, terminator 2, hurricane, taxi, earthshaker, whirlwind, funhouse, etc etc etc
de ene vind bijvoorbeeld een fish tales leuk en de andere niet
wat kasten die leuk zijn om te spelen en binnen het budged van 1000 euro vallen
demolition man, getaway, fish tales, jackbot, shadow(1000 euro normaal wel te vinden), judge dredd, frankenstein, independenceday, dracula, terminator 2, hurricane, taxi, earthshaker, whirlwind, funhouse, etc etc etc
- Cenobyte
- Contacteer:
Corvette, Batman Forever (van Sega), Doctor Who, Johnny Mnemonic (erg leuke en ondergewaardeerde kast!).
En vergeet ook niet naar de leuke alfanumerieke kasten te kijken, zoals Funhouse bijvoorbeeld.
En vergeet ook niet naar de leuke alfanumerieke kasten te kijken, zoals Funhouse bijvoorbeeld.
Groetjes,
Mario
Mario
- glenn pellis
- Contacteer:
een corvette gaat meer dan 1000 euro in volledig werkende staatCenobyte schreef:Corvette, Batman Forever (van Sega), Doctor Who, Johnny Mnemonic (erg leuke en ondergewaardeerde kast!).
funhouse had ik al vernoemd
batman forever leuke kast? vind persoonlijk van niet
- Cenobyte
- Contacteer:
Niet persé. Onlangs zag ik er nog eentje voorbij komen voor minder en mijn eigen Corvette heb ik gekocht voor 850. Dan heb je geen superkasten natuurlijk, maar de mijne is na een leuke shopbeurt enorm opgeknapt en krijgt alom complimentenglenn pellis schreef:een corvette gaat meer dan 1000 euro in volledig werkende staat

Zoals je zelf al aanhaalde: het is persoonlijk welke kasten je leuk vindt. Natuurlijk is Batman Forever geen topkast, maar ik vond het in ieder geval een vermakelijke kast voor het geld.batman forever leuke kast? vind persoonlijk van niet
Groetjes,
Mario
Mario
zonder twijfel de revenge from mars...
welkom trouwens
welkom trouwens
De kast is net ietsje kleiner inderdaad, maar heb je het gewicht al eens gecheckt ??neerootere schreef:hoe zit die prijs 1100 aub? zijn er betere/leukere kasten voor dit geld?

Die prijs lijkt OK te zijn, in de veronderstelling dat de kast geen bagger is natuurlijk.
*** Q is good for you !! ***