Een flinke tijd terug had ik een topic geopend met de vraag waar ik een MK2 kast kan vinden en wat een normale prijs daarvoor zou zijn. Helaas was ik een tijdje uit de running geraakt en heb een aanbod gemist doordat ik nu pas weer terug ben hier

Inmiddels ben ik nog steeds op zoek naar een MK2 cabinet en ik ben ook maar begonnen met plannen om er zelf een te bouwen uit MDF.
Als iemand een dedicated MK2 kast te koop heeft, dan neem ik die graag over en hoef ik zelf niet meer te bouwen!
Als iemand onderdelen heeft die ik er voor zou kunnen gebruiken, dan neem ik die ook graag over!
Onderdelen die ik momenteel zoek en nergens kan vinden:
- De coin door en access door (zie foto) - Hantarex Polo 25 inch (US maat) / 26 inch (EU maat) of andere passende CRT monitor met een beelddiagonaal van 63 cm
- En... Weet iemand van jullie een Nederlandse site/bedrijf die de artwork/stickers kan maken? Ik heb wel deze site gevonden, maar die zit in de US, wat helaas toch weer extra shipping en invoerkosten gaat meebrengen... (https://xlarcade.com/products/mortal-ko ... s=e&_v=1.0)
Groetjes en bedankt alvast, elke tip is meer dan welkom!