De naam is Harold, ben woonachtig in Zuid Limburg (NL), waar ik met mijn vrouw en 2 zonen woon. Ik ben freelance IT consultant en lever automatiseringsdiensten aan midden en klein bedrijf.
Op het flippergebied ben ik een echte techneut. Ik vind het super om aan een kast te sleutelen en fouten te zoeken. Op zich is een flipperkast geen rocket science, maar een rijke hoeveelheid ervaring is nodig om een groot deel van de problemen te vinden.
Op dit ogenblik is mijn opstelling:
- Independence Day. Mijn eerste kast, speelt lekker, maar is niet te uitdagend.
- F14 tomcat. Mijn hobbykast. Hiervan moet de mylar verwijderd worden, dus ik ga de kast helemaal shoppen als test project. Het is mijn eerste shop project, en omdat ik de kast voor echt weinig geld heb gekocht is dat een mooi slachtoffer.
- Funhouse. Al jaren mijn droomwens, en nu heb ik hem. Een aantal weken stond deze te koop voor een zeer redelijk bedrag bij mij in de buurt. In redelijke staat, alleen verschrikkelijk vies. De afgelopen 2 weken heb ik het speelveld gepoetst, en de vitale delen in de tumbler gemikt. Ook hier laat de mylar op plekken los van de inserts, dus ook deze kast zal een keer geshopped moeten worden.
- Neo Geo cabinet. Ook deze voor een mooie prijs kunnen kopen, voorzien van een PC, een Jpac kaart, nieuwe knoppen, nieuwe speakers etc. De monitor is nog origineel, weinig ingebrand en een goede focussering. Ik moet alleen nog een nieuwe Marquee op.
- Seeburg V200. Een kadootje. Deze moet ook nog volledig nagekeken worden, omdat deze de plaatjes wel pakt, maar daarna meteen weer terug gooit. Verder moeten veel delen opnieuw verchroomd worden. Maar de verlichting is zo ontzettend mooi, en het geluid.............
Okee, ik hoop dat ik een beetje beeld heb kunnen neerzetten. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik ze graag.
Een foto van mijn opstelling:

Neem ook eens een kijkje op mijn site (en forum): http://www.miami-vice.nl
Groeten, H.