Groeten van Oostfreesland
-
- Real name: Henrik
Hoi!
Ik mag mij ook even voorstellen, maar soory, mijn nederlands is niet so goed....ik kan beter platt praten of shrijven.
Mijn nam is henrik, ik ben van oostfreesland, Emden. Wen uw op de Dijk bi Delfzijl steit en nag Norden kiekt, kunt uw Emden zien. Ik heb in de Duitse Forum van deze Forum gelesen en ik mag mi graag hier inloggen. Ik zamel nu all 10 jar Flipperkasten en ben een echte Flippernar voor oude EM Kasten, speciaal Gottlieb. Maar ik heb nog een andere Hobby, dat zijn Oldtimer fietsen en Motoren en ik find het heel leuk to schroeven en darbij Rhythm´n Blues Music horen.
Zo, dat was nu een heel korte vorstelling van mij en ik verheug mij op deze Forum...
groeten, Henrik
Ik mag mij ook even voorstellen, maar soory, mijn nederlands is niet so goed....ik kan beter platt praten of shrijven.
Mijn nam is henrik, ik ben van oostfreesland, Emden. Wen uw op de Dijk bi Delfzijl steit en nag Norden kiekt, kunt uw Emden zien. Ik heb in de Duitse Forum van deze Forum gelesen en ik mag mi graag hier inloggen. Ik zamel nu all 10 jar Flipperkasten en ben een echte Flippernar voor oude EM Kasten, speciaal Gottlieb. Maar ik heb nog een andere Hobby, dat zijn Oldtimer fietsen en Motoren en ik find het heel leuk to schroeven en darbij Rhythm´n Blues Music horen.
Zo, dat was nu een heel korte vorstelling van mij en ik verheug mij op deze Forum...
groeten, Henrik
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Re: Groeten van Oostfreesland

Oldtimer fietsen en motors...ook leuk om te verzamelen

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Nette voorstelling! Welkom! 

- battlechip
- Real name: daan
- Contacteer:
hoi henrik groeten uit het echte friesland
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Welkom Henrik.
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom Henrik 

- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Welkom en em'ers zijn ook leuk.
Moet zelf nogbsteeds een keer een gottlieb proberen die heb ik nog nietbgehad.
Em dan want heb wel een Stargate
Moet zelf nogbsteeds een keer een gottlieb proberen die heb ik nog nietbgehad.
Em dan want heb wel een Stargate
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.