Aangezien de center martian targets ("T" en "I") niet de originele waren, wou ik die vervangen.
De rechtse was in slechte staat dus wou ik met die beginnen.
De linkse (de T) had 2 draadjes, dat leek me dus zelfs voor mij doenbaar. De rechtse heeft er 3 (doorverbonden naar de andere misschien?). Wat me meer verontrust is dat er bij die rechtse nog een weerstandje tussen 2 van de contactpunten zit.
Bij de targets die ik kocht zitten ook weerstandjes bij.
Dus ik dacht: too many unknown factors, blijf er maar af, lap, bij het hermonteren blijkbaar toch iets fout gedaan, want nu een foutmelding op die target.

Enfin, enkele vraagskes:
1. Is er een site waar zo'n "basic" dingen behandeld worden? Want de meeste sites hebben het over dingen als board repair en flame polishing, en ik zit nog in de "lampjes/targets vervangen" fase

2. Ik was van plan om die nieuwe target net hetzelfde te verbinden als de oude, maar dan met die meegeleverde weerstand. Of gebruik ik beter die weerstand die aanwezig is op de kapotte target? Is de richting trouwens van belang (nieuwe weerstand heeft rode en witte kant gemarkeerd). En waarom is die linkse target zonder weerstand, wil dit zeggen dat die rechtse eventueel ook zonder die weerstand zou werken?
3. Aangezien mijn soldering-skills vrij onbestaand zijn, had ik het graag opgelost met stekkertjes. Zoiets als dit dus:

Enige reden om dit niet te doen? Die draden lijkt me nog te doen om te "bestekkeren", van die weerstand weet ik het niet, ziet er akelig dun uit.....
Bedankt in ieder geval voor alle hulp.