Vanaf heden krijg ik tijdens het spelen onterecht windrichtingen bij bij het klaarzetten van een multiball.
In multiball rekent hij onterecht jackpots aan. (zeker als er een bal in de onderste popbumpers zit).
--> Als je whirlwind kent wil dit zeggen dat hij denkt dat ik de de bovenste ramp geschoten heb <--
= Tijdens het spelen leest de kast onterecht het schot "left ramp score -top- " (SW 34 = kolom 5, rij 2) binnen, vooral merkbaar bij pulsen van de onderste popbumpers. "bottom jets left" (SW 52 = kolom 7, rij 4), "bottom jets right" (SW 53 = kolom 7, rij 5), "bottom jets top" (SW 53 = kolom 7, rij 6)
Dus al heel vreemd dat de triggers niet in dezelfde rij of kolom zitten ...
In het testmenu krijg ik bij het manueel aansturen van de onderste popbumpers -in een weinige mate- verkeerde signalen binnen.
Tot nu toe heb ik de connectors losgekoppeld aan het CPU bord en de pulsen nagebootst m.b.v. een krokodillenklem en diode. (zoals op https://hansbalk.home.xs4all.nl/rep/sys ... htm#switch)
--> 3k. When things don't work: the Switch Matrix <--
Als ik dit doe krijg ik mooi alle signalen binnen, geen vreemde of verkeerde pulsen dan.
Is er iemand die dit al heeft voorgehad en nog beter, wat is hier de oplossing voor??