Tales From The Crypt linkse ramp probleem
Tales From The Crypt linkse ramp probleem
Misschien kan iemand wat licht op de zaak schijnen...
De linkse ramp van mijn TFTC registreert telkens een trick shot als er in schiet.
Een skill-shot kan je bekomen door: net niet goed genoeg door de rechtse ramp te schieten zodat de bal op de rails van de linkse ramp valt.
De jackpot rapen bij multiball gaat daardoor ook niet meer.
...Dus ik dacht dat er waarschijnlijk een switch'ke verkeerd of niet registreerde, maar ze werkten correct toen ik het nakeek.
Of ik moet een switch over het hoofd zien...
Als heeft iemand dit probleem al heeft voor gehad heeft mag de persoon in kwesie het altijd melden.
Dank bij voorbaat
De linkse ramp van mijn TFTC registreert telkens een trick shot als er in schiet.
Een skill-shot kan je bekomen door: net niet goed genoeg door de rechtse ramp te schieten zodat de bal op de rails van de linkse ramp valt.
De jackpot rapen bij multiball gaat daardoor ook niet meer.
...Dus ik dacht dat er waarschijnlijk een switch'ke verkeerd of niet registreerde, maar ze werkten correct toen ik het nakeek.
Of ik moet een switch over het hoofd zien...
Als heeft iemand dit probleem al heeft voor gehad heeft mag de persoon in kwesie het altijd melden.
Dank bij voorbaat
Laatst gewijzigd door pieterd op 02 mar 2012, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Tales From The Crypt linkse ramp probleem
"Pits" eens op die switch ...
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
of geef die ramp een kopstoot en de crypt een wurggreep
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
Misschien heeft die kast zo'n schrik van u dat ze u altijd een skillshot toekent? Hebt ge ze weer te hard toe getakeld?
No shirt. No shoes. No pinball.
- Silverballgames
- Real name: Lieven Engelbeen
- Contacteer:
Deze snap ik werkelijk niet ...
De skilshot op TFTC maak je door de correcte droptarget naar beneden te halen op het juiste moment.
Heeft dus helemaal niks te zien met je linkse ramp.
En de skilshot animatie is voorbij van zodra je de eerste switch raakt na het afschieten van je bal ...
Hoe kan je dan "telkens opnieuw" een skilshot maken bij het schieten van die ramp ??
Dan lijkt mij iets op ROM niveau kapot te zijn ...
De skilshot op TFTC maak je door de correcte droptarget naar beneden te halen op het juiste moment.
Heeft dus helemaal niks te zien met je linkse ramp.
En de skilshot animatie is voorbij van zodra je de eerste switch raakt na het afschieten van je bal ...
Hoe kan je dan "telkens opnieuw" een skilshot maken bij het schieten van die ramp ??
Dan lijkt mij iets op ROM niveau kapot te zijn ...
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Ik zeg het: die kast heeft gewoon een trauma opgelopen.Silverballgames schreef:Dan lijkt mij iets op ROM niveau kapot te zijn ...
Dat kan wel hoor, ROMs kunnen wel getraumatiseerd geraken. Is wel makkelijk op te lossen. Gewoon uw t-shirt uittrekken, een goeie aftershave op doen en een kwartiertje rustig knuffelen. Dat een week lang iedere avond herhalen. En dan zou het wel opgelost moeten zijn. Wel zien dat je met gevoelige lichaamsdelen niet in de buurt van het high voltage circuit komt. Dat heeft ze niet zo graag en doe je best pas als je zeker bent dat het trauma volledig verwerkt is.
No shirt. No shoes. No pinball.
Gewoon een paar keer bodyslammen, die kast !
*** Q is good for you !! ***
ah nee, het heet trick shot
- taito6581
- Real name: Peter Smets
- Contacteer:
kijk is in de switch matrix. misschien een diode die 'ju' is en dat de verkeerde switch dan registreert.
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
Het middelste switchke van de linkse ramp registreerde enkel als 'em goesting had.
Dat verklaart natuurlijk dat hij het deed als ik testte met mn vinger...
Dus registratie bij switch1 en 3 van ramp links, maar de 2de niet. Daarom was de flipper in de war...
Dat verklaart natuurlijk dat hij het deed als ik testte met mn vinger...
Dus registratie bij switch1 en 3 van ramp links, maar de 2de niet. Daarom was de flipper in de war...
- taito6581
- Real name: Peter Smets
- Contacteer:
Het vervangen van die ramp switchkes heeft bij mij ook al de raarste problemen opgelost. En ja die krengen werken altijd prima in test
http://www.consolekabels.be/