Transformers LE Autobot, The Dark Knight, Ironman, POTC

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Cenobyte
Real name: Mario van Ginneken
Contacteer:

Re: Transformers LE Autobot, The Dark Knight, Ironman, POTC

Bericht door Cenobyte » 16 feb 2013, 13:23

Gunske schreef: Rofl, probeer jij maar eens op een vrijdagavond 4-5k bijeen te krijgen om zaterdag/zondag een kast op te halen...
Banken zijn hier in belgie, niet echt in't weekend open + in de week zijn ze meestal gesloten als de werkmens tijd heeft.

En 2x heen en weer rijden is gewoon shit. Je weet niet wat je zegt.
Als ik 2x5u moet rijden, houd het bij mij al op. Als je zover gaat rijden voor een kast, zal het iets interessants zijn kwestie van prijs, maar als ik er dan nogeens 5-6 uur EXTRA werktijd en naft op verlies, kan ik ze beter bij een dure handelaar bestellen en laten leveren met een strik rond.

Mss dat jij tijd genoeg hebt of 5-6u werktijd 50€ maar opbrengt?

(enkele reis is gewoon een fun tripje met de vriendin :spank: :mrgreen: )
Ik kan me daar zeker iets bij voorstellen, maar in dit geval praten we volgens mij niet over 5 uur rijden (of je moet op de trekker of fiets komen) en er is inderdaad zoiets als telebankieren om eventueel een aanbetaling te kunnen doen.

Maar om een lang verhaal kort te maken: of je neemt de moeite voor de kast of je doet dat niet, maar ga dan ook niet zitten klagen steen en been dat een populaire kast binnen enkele dagen voor je neus verkocht wordt. Ik kan me best voorstellen dat het zo gaat als je elkaar persoonlijk (buiten dit forum om) kent, maar dat was hier niet het geval en dan spelen er andere zaken om zo'n transactie rond te krijgen.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

p_treintje
Real name: Joeri Stroobants

Bericht door p_treintje » 16 feb 2013, 14:13

stEmE schreef:...of zorg dat je steeds 1000000 Euro cash hebt liggen, je weet maar nooit wanneer er zich een buitenkansje voordoet... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Wij hebben niet allemaal een goedgevulde kassa van onze carnavalswinkel. :run: :mrgreen:
Joeri is my Name and Pinball is my Game.

David Pinball Wizz
Real name: David Deturck

Bericht door David Pinball Wizz » 16 feb 2013, 17:14

hoe je het ook draait of keert, wat iedereen ook schrijft of vindt.. Als iemand je 'echt' zn woord geeft en dat op 3 manieren verwoord, en dat dan niet nakomt, tjah dan haal je zo'n gezeik op je nek. Logisch toch, al gaat het over flippers, of aannemerswerken, of een pipo de clown die op een verjaardagsfeestje moet verschijnen..

Het was nu ook niet dat de verkoper een aanbetaling vroeg ofzo. Er was geen haast bij en ene weekje vastzetten was geen probleem.

Als je al niet meer op een woord kunt vertrouwen hier op tforum dan is het al erg...

IK doe in ieder geval graag zaken waar ik weet dat de kast voor mij gereserveerd staat en ik er binnen een acceptabele periode kan omkomen.

Als ik iets verkoop en ik reserveer de kast, dan blijft dat zo, ook al bieden ze me een paar 100 euro meer.

De enigste keer dat ik het verbroken heb was toen een duitser zei ik koop hem, ik antwoorde van ok. Kreeg week geen antwoord. Toen ik mailde dat ik een antwoord wou voor bepaalde datum, kreeg ik een antwoord dat hij in tziekenhuis lag en er zo snel mogelijk ging omkomen maar niet kon zeggen wanneer. In dit geval stonk het zaakje dus, ik vermoe
dat hij even (nog) geen geld had. En stel dat het waar was, dan moest die persoon dat begrijpen. Als je in het ziekenhuis ligt dan heb je even andere prioriteiten denk ik.

Ik stoor me gewoon het meest eraan, dat bepaalde mensen ergens begrip opbrengen voor de verkoper zn situatie. Hoe kunnen we dan in godsnaam ene hechte community vormen van bekenden..? :puke:
IFPA Country Director Belgium

Jack
Real name: Pieter Vrijens

Bericht door Jack » 16 feb 2013, 17:58

Oplossing: open bieden in de topic zelf.
Geen vaste vraagprijs, enkel een minimum en dan een eindtijd.
Bij elk bod in laatste 15min komen er 15min bij.
Simpel, je haalt er als verkoper het maximum uit, en dan geen gezever meer.

zwartepanter
Real name: Stefan Verhoelst

Bericht door zwartepanter » 16 feb 2013, 19:08

David Pinball Wizz schreef: Het was nu ook niet dat de verkoper een aanbetaling vroeg ofzo. Er was geen haast bij en ene weekje vastzetten was geen probleem.
+1
David Pinball Wizz schreef:Als je al niet meer op een woord kunt vertrouwen hier op tforum dan is het al erg...:
+1
David Pinball Wizz schreef:IK doe in ieder geval graag zaken waar ik weet dat de kast voor mij gereserveerd staat en ik er binnen een acceptabele periode kan omkomen.:
+1
David Pinball Wizz schreef:Als ik iets verkoop en ik reserveer de kast, dan blijft dat zo, ook al bieden ze me een paar 100 euro meer.:
+1
David Pinball Wizz schreef:Ik stoor me gewoon het meest eraan, dat bepaalde mensen ergens begrip opbrengen voor de verkoper zn situatie. Hoe kunnen we dan in godsnaam ene hechte community vormen van bekenden..? :puke:
+1

... maar wie ben ik... iig niet de eigenaar van de aangeboden kasten...hap...slik... :eating:

jay-jay
Real name: john van gemeren
Contacteer:

Bericht door jay-jay » 16 feb 2013, 19:43

Volgens mij wordt dit een gebed zonder einde........

Wat mij betreft mag hier wel een slotje op

managment :?:
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

zwartepanter
Real name: Stefan Verhoelst

Bericht door zwartepanter » 16 feb 2013, 19:48

Da's waar John! The neverending story...

jay-jay
Real name: john van gemeren
Contacteer:

Bericht door jay-jay » 16 feb 2013, 19:53

:eating:

haha, anders komen er hier wel weer heel veel van deze smiley's bovendrijven
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

Cenobyte
Real name: Mario van Ginneken
Contacteer:

Bericht door Cenobyte » 16 feb 2013, 23:47

David Pinball Wizz schreef:hoe je het ook draait of keert, wat iedereen ook schrijft of vindt.. Als iemand je 'echt' zn woord geeft en dat op 3 manieren verwoord, en dat dan niet nakomt, tjah dan haal je zo'n gezeik op je nek. Logisch toch, al gaat het over flippers, of aannemerswerken, of een pipo de clown die op een verjaardagsfeestje moet verschijnen..
Das onzin natuurlijk, dan sluit je een schriftelijke overeenkomst en hier is dat niet zo.
Als ik iets verkoop en ik reserveer de kast, dan blijft dat zo, ook al bieden ze me een paar 100 euro meer.
Ik ook, maar alleen als ik toezegging krijg wanneer iemand langs wil komen. Ik weer niet of dat hier al afgesproken was?
Ik stoor me gewoon het meest eraan, dat bepaalde mensen ergens begrip opbrengen voor de verkoper zn situatie. Hoe kunnen we dan in godsnaam ene hechte community vormen van bekenden..? :puke:
Ik stoor me het meest aan het feit dat iedereen zich ermee bemoeit, terwijl de meesten niet eens half weten hoe de zaak in elkaar steekt, wat er afgesproken is en hoe en wat. Ik kan me voorstellen dat de Belgen op dit forum die dicht bij elkaar wonen samen een hechte groep vormen. En ik heb ook gemerkt dat als er wat voorvalt met iemand buiten die groep, je van die hele groep de wind van voren krijgt. Best jammer, want doorgaans vind ik het hier een erg gezellig forum, maar niet op zulke momenten.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

stEmE
Real name: Steven Meeussen

Bericht door stEmE » 17 feb 2013, 01:48

Cenobyte schreef:...ik stoor me het meest aan het feit dat iedereen zich ermee bemoeit, terwijl de meesten niet eens half weten hoe de zaak in elkaar steekt, wat er afgesproken is en hoe en wat. Ik kan me voorstellen dat de Belgen op dit forum die dicht bij elkaar wonen samen een hechte groep vormen. En ik heb ook gemerkt dat als er wat voorvalt met iemand buiten die groep, je van die hele groep de wind van voren krijgt. Best jammer, want doorgaans vind ik het hier een erg gezellig forum, maar niet op zulke momenten.
Hopelijk gaat dit forum niet op den duur ten onder aan zijn eigen succes.........
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)

Jens
Real name: jens

Bericht door Jens » 17 feb 2013, 06:37

stEmE schreef: Hopelijk gaat dit forum niet op den duur ten onder aan zijn eigen succes.........
Khoop het ook Steven. Want het Stevent er op af ;)
Tmoet een gezellig betrouwbaar forum blijven, dit is niet zomaar een verkoopsite zoals mp, kapaza of dergelijke..
Hier zijn we gewend van eerlijk te zijn. Hou het zo! :good:
In: F14 Tomcat, NBA FB
Out: Star Trek 25th, RFM, Flintstones, HOOK, NBA FB, Gold Wings, LOTR...

g94
Real name: Pascal Leroy
Contacteer:

Bericht door g94 » 17 feb 2013, 10:22

Inderdaad, life moves on, de asteroide heeft de mensheid alweer een jaartje gespaard, de paus bolt het af en de sneeuwklokskes komen uit. Love peace en een slotje zijn op hun plaats :rose:

Gesloten