Ik kan me daar zeker iets bij voorstellen, maar in dit geval praten we volgens mij niet over 5 uur rijden (of je moet op de trekker of fiets komen) en er is inderdaad zoiets als telebankieren om eventueel een aanbetaling te kunnen doen.Gunske schreef: Rofl, probeer jij maar eens op een vrijdagavond 4-5k bijeen te krijgen om zaterdag/zondag een kast op te halen...
Banken zijn hier in belgie, niet echt in't weekend open + in de week zijn ze meestal gesloten als de werkmens tijd heeft.
En 2x heen en weer rijden is gewoon shit. Je weet niet wat je zegt.
Als ik 2x5u moet rijden, houd het bij mij al op. Als je zover gaat rijden voor een kast, zal het iets interessants zijn kwestie van prijs, maar als ik er dan nogeens 5-6 uur EXTRA werktijd en naft op verlies, kan ik ze beter bij een dure handelaar bestellen en laten leveren met een strik rond.
Mss dat jij tijd genoeg hebt of 5-6u werktijd 50€ maar opbrengt?
(enkele reis is gewoon een fun tripje met de vriendin )
Maar om een lang verhaal kort te maken: of je neemt de moeite voor de kast of je doet dat niet, maar ga dan ook niet zitten klagen steen en been dat een populaire kast binnen enkele dagen voor je neus verkocht wordt. Ik kan me best voorstellen dat het zo gaat als je elkaar persoonlijk (buiten dit forum om) kent, maar dat was hier niet het geval en dan spelen er andere zaken om zo'n transactie rond te krijgen.