Defecten kasten zullen, omdat ze defect zijn, goedkoop worden verkocht. Een opkoper (zo heet ik die mensen) zal die kopen, fixen en terug aan die hoge prijzen die nu 'courant' worden terug te koop zetten. Wen er maar aan

Ik kan helaas de toekomst niet voorspellen en ben ook geen financieel expert, maar op die manier een stelling poneren en argumenteren doet mij eerder eens heel goed lachen dan dat het me doet denken van tja, die mens die weet precies wel waarover hij het heeft ...
Ik wou het beknopt houden :pivang schreef: ↑19 mar 2021, 08:53Ik kan helaas de toekomst niet voorspellen en ben ook geen financieel expert, maar op die manier een stelling poneren en argumenteren doet mij eerder eens heel goed lachen dan dat het me doet denken van tja, die mens die weet precies wel waarover hij het heeft ...![]()
Waarmee ik natuurlijk niet gezegd wil hebben dat je geen gelijk zou kunnen hebben, ik vond het gewoon een zeer grappige redenering![]()
BTW : die opkopers die fixen geen kasten hoor, die passen alleen de prijs van een te fixen kast aan naar die van een gefixte, in de hoop op die manier iemand die er niet al te veel van kent in het zak te zetten
Dat is al een tijdje zo hoor. Ik kocht mijn Metallica LE nieuw in 2013 en verkocht deze na twee jaar voor duizend meer.Baron Shadow schreef: ↑12 nov 2021, 11:18Wel apart dat je momenteel een nieuw gekochte kast voor de nieuwprijs of zelfs meer kwijt kunt.
Maar ja nadeel blijft nu met verkoop dat je meestal als fkipperliefhebber wat terug wilt en dat kost dan weer meer
![]()
Nou best wel hoor, ik ben volgens mij ergens in 2007 gestart en mijn 1e kast de Old Chicago betaalde ik €250 voor.