Bovenaan in de header staat een "search". Als je daar freeze spray ingeeft dan krijg je tussen de zoekresultaten alle inforebelish schreef:Waar halen jullie deze freezespray ??

Bovenaan in de header staat een "search". Als je daar freeze spray ingeeft dan krijg je tussen de zoekresultaten alle inforebelish schreef:Waar halen jullie deze freezespray ??
Goeie tip.Bingovit schreef:Houtlijm tussen smeren en het cabinet aanduwen, achter de geldbak heb je een ideale houten ondersteuning om enkele vijzen in te zetten om de bodem vast te vijzen en terug op aan te trekken.![]()
Heb ik al enkele keren hoeven te doen, werkt perfect en je ziet er compleet niets van buiten dat er op de bodem enkele vijzen zitten.
Je bent me voor. Spray daar inderdaad ook maar die red devil eens over.g94 schreef:Thing hand is proper! Uw eigen nagels daarentegen...
Persoonlijk denk ik dat de onderkant er ook vanaf moet. Als ik zie hoe smerig de bovenkant is, dan vrees ik het ergste voor de onderkant. Heb je het Nakes Addams topic al eens doorgeworsteld? Dat moet je toch motivatie genoeg geven denk ik.rebelish schreef:ok dan ga ik voor cliffy's de schade is te groot aan de scoop van de stoel, als ik het ga herstellen dat ik vrees dat het na een mum van tijd terug zal kapot gaan, daarmee wil ik er een protector voor de zekerheid.
Hoewel ik overweeg om aan de swamp ook alles met cliffy te doen.
Ik begin meer en meer te overwegen om alles te herstellen met airbrush.
dus dat was ook het idee om alles op de bovenkant van het speelveld te verwijderen.
maar ik vraag het me meeste af voor de onderkant dingen die je niet ziet als je er normaal op kijkt.
( lampjes - prints - beugels ) aangezien er dus ook een laag clearcoat op gaat moeten.
Omdat ik bij de meeste hun project toch zie dat alles verwijderd word.