Pagina 7 van 8
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 28 jun 2013, 14:35
door HENSBROOKER
Tipje: Voor een Williams coindoor spuit je de onderdelen eerst egaal mat zwart. Kies dan wel een spuitbus die goed past op de ondergrond. Evt. eerst mooi glad voorbehandelen met een (spuit)primer.
Vervolgens spuit je met een zwarte glans verf (door zachtjes de spuitmond in te drukken) spettertjes over de matte laag. Zo krijg je het Williams coindoor spikkel effect.
- Wel effe oefenen op een proefstukkie
Succes
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 01 jul 2013, 21:48
door g94
David Pinball Wizz schreef:Nog wat rampen erop zetten en ge kunt terug die trollen op hun doos geven
Het was nog een serieus werkske eigenlijk: ik heb de kabelbomen van de rampen immers volledig ingepakt in zwarte krimpkous. Zo vallen die veel minder op dan met gekleurde draden.
Next: wire ramps en de voorkant van het speelveld...
P
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 05 jul 2013, 08:00
door Wingwalker
flippers.be schreef:Ja die trolle ogen installeren is een gepruts.. ooit ook eens voor iemand gedaan met de bedoeling het erna op de mijne te doen.. nadat ze geinstalleerd waren had ik al geen zin meer om nog aan de mijne te beginnen
Mijn trollen zijn sinds gisteren ook voorzien van ogen
.
Het is inderdaad een heel gepruts, maar goed te doen hoor. De eerste duurde meer dan een uur, de 2e was om 20' klaar!
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 07 jul 2013, 19:05
door g94
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 07 jul 2013, 19:30
door Bingovit
Ik ga het kort en bondig houden. WAUW!
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 07 jul 2013, 19:34
door glenn pellis
nice!
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 07 jul 2013, 20:15
door diesel64
Echt wel ferm, weeral!
Amai...
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 07 jul 2013, 20:48
door sake
Amazing!
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 07 jul 2013, 21:23
door David Pinball Wizz
Looks stunning...!!
mooie mod is die belichting van de kasteeltorens
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 07 jul 2013, 21:31
door Baron Shadow
Ontzettend gaaf, vind die draak echt onwijs mooi.
Inderdaad ook het kasteel springt er mooi uit en als hij speelt als dat hij eruit ziet kun je de andere kasten wel wegdoen
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 07 jul 2013, 21:53
door Turalyon
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 07 jul 2013, 22:18
door moversteyns
SCHIT-TE-REND !!!
En nu spelen maar!
Of op weg naar een nieuw project(je)?
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 07 jul 2013, 22:31
door g94
Mersie! Ik ben blij dat hij eindelijk weer in mekaar zit. 't heeft veel te lang geduurd... Al is hij eigenlijk nog niet he-le-maal af: ik moet nog die plastieken bak met de translite opkuisen, ook nog het paneel waar de DMD inzit. En de beschermplastiek van de siderails halen...
David Pinball Wizz schreef:mooie mod is die belichting van de kasteeltorens
Daar zaten al gele hoesjes over de lampjes, ik weet van niet beter of dat is origineel zo? Ik had bij wijze van test ook wat blauwe en rode lampjes onder die clear plastics achter het kasteel gezet. Dat rood is çava, beter dan wit, maar dat blauw vind ik te kermis. Ik denk dat ik er ook gele ga steken, of rode.
Trouwens over licht gesproken: ik heb zo'n
Pinbits bordje geplaatst, dat ervoor zorgt dat het licht van de backbox ook uitgaat als de GI op het speelveld uitgaat; bv als het kasteel ontploft, of bij de opstart van de multibals en van Royal Madness. Echt een aanrader, veel heftiger effect!
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 08 jul 2013, 07:57
door MasterT1984
Prachtig werk P!
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 08 jul 2013, 10:01
door stEmE
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 08 jul 2013, 11:51
door HarrieD
Wederom respect. Wat is je volgende project?
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 08 jul 2013, 12:00
door yorkie
Tjah... geen woorden voor.
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 08 jul 2013, 14:40
door Cenobyte
Mwa...
Geweldig. Die kast gaat nooit meer weg vermoed ik?
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 08 jul 2013, 15:07
door rebelish
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 08 jul 2013, 21:02
door Mentara
wow...
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 08 jul 2013, 22:27
door tony
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 12 jul 2013, 09:07
door Wingwalker
Machtig
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 14 jul 2013, 09:55
door zwartepanter
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 18 sep 2013, 21:57
door g94
Efkens een PS, geplukt uit een ander topic...
Wingwalker schreef:op mijn MM ben ik met rood en paars aan het experimenteren. Je verliest inderdaad iets van intensiteit, maar de kast is een stuk sfeervoller vind ik.
Had ik eerst ook. Kwa kleur klopt dit met de paars gekleurde plastics achteraan. Maar uiteindelijk heb ik die 4 witte GI lampjes onder clear plastics rond het kasteel vervangen door groene lampjes. Dit gaat heel goed samen met de groene schijn van de moat flashers en geeft een mooi contrast met de rode flashers.
Maar het ALLER-ALLER-ALLER belangrijkste is dit:
Dit ding steek je gewoon op je power driver board op de connector van de GI ( J105 ) en het zorgt ervoor dat de backbox GI uitgaat samen met de GI van het speelveld. En plots worden alle lichteffecten met flashers, zoals bv bij opstart Trolls, als je een kasteel vernielt, als multibal opstart, etc... onwaarschijnlijk intens. Echt de max!
Hier te koop.
Re: Mad Medieval Mess
Geplaatst: 19 sep 2013, 08:48
door stEmE
Als er iemand van plan is er te bestellen, ik wil er ook wel 2. Scheelt weeral in transport