Pagina 6 van 6
Re: Attack from Zwartepanter
Geplaatst: 19 dec 2016, 09:02
door g94
spliffsecond schreef:Trop is teveel.
Als je naar de geprogrammeerde flashershow van het origineel kijkt
zit er echt een doordacht idee achter. Bv flashen van de ufo bij balkickout.
Ik wil dit gewoon combineren met de ronddraaiende leds om iets in die lelijke gaten te hebben.
Als je de ledanimaties meer 'event driven' wil maken, waarom zou je dan alle ufo's tegelijk animeren?
Dan lijkt het me logischer om ze te koppelen aan de ramps. Er zitten twee ufo's op de linkerramp, 1 ufo midden en 3 rechts. Ik zou de ufo-animaties dan laten triggeren door de ramp switches. Bijvoorbeeld animeren op het moment dat de bal erlangs rolt, zoiets...
(En niet aan flashers, vermits die gekoppeld zijn met activiteit van de martians of de bumpers)
P
Re: Attack from Zwartepanter
Geplaatst: 19 dec 2016, 12:44
door spliffsecond
@ g94
Elke ufo krijgt zijn eigen bediening,
de bedoeling is wel alles op een bord te plaatsen.
De flashers gaan in mijn ogen op de juiste momenten aan,
vandaar dat ik hun aansturing wil gebruiken.
@ aneas
Rondraaien is voor mij al genoeg, het moet geen show worden.
Dit deel heb ik al in orde en componenten komen op minder dan €5
per ufo.
Ga deze week eens proberen met een opto die een timer aanzet
om zo de leds een aantal seconden op te zetten.
De timer moet ik nog een beetje over opzoeken, maar ik denk
dat het iets met een 555 ic zal worden.
Allen dank om mee te denken en ik heb nu toch al wat alternatieven.
Grt free
Re: Attack from Zwartepanter
Geplaatst: 20 dec 2016, 15:17
door MasterT1984
Ziet er weer prachtig werk uit
Zal nog is moeten passeren vo een testspelleke
Re: Attack from Zwartepanter
Geplaatst: 20 dec 2016, 15:36
door zwartepanter