Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een tweetal flipperkasten.
Vooral voor mijn zoon (en een beetje voor mezelf) zijn we op zoek naar een mooie Star Trek The Next Generation. Als iemand nog een mooi exemplaar heeft staan dan hoor ik het graag.
Voor mezelf ben ik ook nog op zoek naar een mooie EM kast nl de Williams Space Mission.
Dat is de eerste kast waar ik ooit op gespeeld heb. Het is dus puur uit nostalgische redenen dat ik naar die kast op zoek ben. Die heeft vroeger bij m'n ouders gestaan maar toen ik ging studeren hebben ze die kast verkocht en ik heb daar nog altijd veel spijt van. Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi examplaar. Vorige week stond er eentje op 2dehands.be maar ik was juist te laat en hij was al verkocht. Dus als iemand nog ergens eentje weet staan dan hoor ik het graag.
Maar eerste prioriteit is de STTNG. Mijn zoon (12j) heeft een moeilijke periode doorgemaakt en ik weet dat hij heel graag op die kast wilt spelen. Dus als iemand ergens een mooi examplaar weet staan dan hoor ik het zeer graag.
Alvast bedankt allemaal!
Groeten,
Dennis
Gezocht: Star Trek The Next Generation en Space Mission
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Gezocht: Star Trek The Next Generation en Space Missi
Koen van op het forum verkoopt er ééntje... op 2dehands
Over welke flipper heb je het?zwartepanter schreef:Koen van op het forum verkoopt er ééntje... op 2dehands
Ik heb op de naam van beide flipperkasten gezocht op 2dehands maar spijtig genoeg niks gevonden.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Sorry, is een Space time...