For trade
Arabian nansan édition ultra gold edition and options 10/10 look vidéo

https://m.youtube.com/watch?v=NLTHsw0kx8M
My wassap 0033646443797
Regard
Juan
En je moet er naar Parijs omSilverballgames schreef:Koopje !
Parijs is ook niet de maang94 schreef:En je moet er naar Parijs omSilverballgames schreef:Koopje !
wanneer een persoon 8000 biedt, is het niet vervelend, alleen maar een belediging!!FlipperLord schreef:Ik had wel interesse, echter was hij beledigd dat ik er geen 10k voor had.
Mee eens, 10k vragen (wat in mij ogen een terechte prijs is voor deze echt super mooie kast) en dan 8K als belediging a publiek te kakke zetten als deze via PM is gedaan, getuigd van geen respect.Richard Baan schreef:Als het het recht van de verkoper is om een vraagprijs te hebben kun je ook stellen dat het ook het recht van de koper is om een bod uit te brengen.
En dan is het ook niet gepast om dit als beledigend te bestempelen. Al dan niet met een kots smiley.
+100000DanielFortesque schreef:Ben Juan eens tegen gekomen op de flipperbeurs Festiflip in Lyon , op de stand van Stern van Bernard Loose . Toffe kerel met véél flippers .
De Totan van Namsan die hij heeft is wel degelijk NIET te vergelijken met een gewone Totan of zelfs een gerestaureerde . Deze is wel degelijk van hogere klasse te noemen . Waarlijk een pracht exemplaar .
Hij heeft een heel mooie collectie , en heeft twee Namsan flippers om werkelijk u tegen te zeggen . ( Totan - Cirque Voltaire ) Ik wou dat ik die twee kon betalen , ik zou ze zeer zeker kopen .
De prijs van 10 k , is zijn vraagprijs . Als ik zie welke prijzen men hier soms vraagt voor sommige kasten die in mijn ogen het gewoon niet waard zijn , dan zijn jullie eigenlijk net hetzelfde , alleen , tegen sommige mag men hier dan geen commentaar leveren want zij hebben de totale wijsheid ? Ten andere , mijn Totan heb ik verkocht voor 5450 euro , en die was in mooie staat , niet verzamelstaat .
Ik zou bv nooit 10 K kunnen geven aan een Batman of Ghostbusters laat staan een Metalica of Aerosmith . Maar , dat is mijn keuze , ik speel liever op de oude Williams .
Volgens mij is het gewoon , je geeft wat het jou waard is , en je kijkt niet naar wat anderen bieden of zeggen . Is het jou 10 K waard , en heb je die , waarom niet ? Je neemt ze niet mee in je put hoor .
Beauty is in the eye of the beholder , en daar draait het om .
Is natuurlijk maar mijn mening he ....