Heeft er iemand nog een Williams System 9 MPU board liggen? Of weet er iemand nog een plaats waar je eraan kunt komen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten,
Dennis
Williams System 9 MPU board
Re: Williams System 9 MPU board
Even wat verduidelijking....
Het is bedoeld om een Williams Space Shuttle terug tot leven te wekken. Ik heb al op verschillende plekken gekeken maar spijtig genoeg nergens eentje kunnen vinden. Het huidige bord veel alkaline schade. Dus als iemand er nog eentje heeft liggen of weet waar ik eraan zou kunnen komen, dan zou me dat enorm verder helpen. Alvast bedankt voor de hulp.
Groeten, Dennis
Het is bedoeld om een Williams Space Shuttle terug tot leven te wekken. Ik heb al op verschillende plekken gekeken maar spijtig genoeg nergens eentje kunnen vinden. Het huidige bord veel alkaline schade. Dus als iemand er nog eentje heeft liggen of weet waar ik eraan zou kunnen komen, dan zou me dat enorm verder helpen. Alvast bedankt voor de hulp.
Groeten, Dennis
Ik heb er een. Geen batterijschade. Komt met NVRAM en Eproms. Echter niet goedkoop....stuur me een PM voor meer info.
Marco
Marco
- jjj080
- Real name: JAN VERHEUEN
- Contacteer:
probeer eens bij https://www.hyperballs.com/dennis_v schreef:Heeft er iemand nog een Williams System 9 MPU board liggen? Of weet er iemand nog een plaats waar je eraan kunt komen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten,
Dennis
wij hebben daar ooit eens een originele gekocht, denk ik (kan ook ergens anders geweest zijn)
grtz
jan
- Hurricane
- Real name: Koen Lemoine
Is het bord niet meer te herstellen, post eens een foto.
Is het met de juiste roms ook niet mogelijk om een sys 11 in een sys 9 teplaatsen?
Is het met de juiste roms ook niet mogelijk om een sys 11 in een sys 9 teplaatsen?
Bedankt voor de reacties.
Ik zal morgen eens foto's plaatsen van de schade. Dan kunnen de meer ervaren mensen hun oordeel vellen. Anders maar ik er wel een topic voor aan in een andere categorie want dat hoort hier niet echt thuis. Ik ben benieuwd of jullie nog denken dat het herstellen mogelijk is...
Groeten,
Dennis
Ik zal morgen eens foto's plaatsen van de schade. Dan kunnen de meer ervaren mensen hun oordeel vellen. Anders maar ik er wel een topic voor aan in een andere categorie want dat hoort hier niet echt thuis. Ik ben benieuwd of jullie nog denken dat het herstellen mogelijk is...
Groeten,
Dennis
Foto van het bord welke ik heb liggen