Mijn Elvis had zwakke flippers (de twee onderste, boven wel goed), dus heb ik de sleeves vervangen. (waren nog niet smerig -heeft pas 1100 spellekes gedaan- maar toch maar vervangen)
Helaas blijven ze te zwak, iemand een idee wat het nog meer kan zijn, coils?
Greetz
Zwakke flippers
-
- Real name: Theke
Re: Zwakke flippers
Heb nog ff wat getest.
Het blijkt dat de onderste 2 flippers in de eerste halve flipbeweging hun kracht meteen kwijt zijn maar in de tweede helft wel krachtig.
De bovenste 2 flippers zijn de hele beweging krachtig.
Ik hoor het wel.
Greetz.
Het blijkt dat de onderste 2 flippers in de eerste halve flipbeweging hun kracht meteen kwijt zijn maar in de tweede helft wel krachtig.
De bovenste 2 flippers zijn de hele beweging krachtig.
Ik hoor het wel.
Greetz.
- wimpinball
- Real name: wim van roey
Zit de plunjer goed op zijn plaats ?
Heeft de plunjer wat braam op het einde ?
Beweeg de flippervinger zonder dat de spoel erin zit , voel je dan een wrijving ergens ?
Heb je de bovenste spoel als een vervangen met de onderste om te zien of het probleem zich nog voordoet ?
Het kan ook zijn dat de eosswitch wat vuil zie .
Kuis de contacten , en probreen nog eens . Wat je ook kunt doen is eventjes de 2 draden van de eos tegen elkaar houden en dan eens flipperen .Zie of voel je nu een verschil ?
Heeft de plunjer wat braam op het einde ?
Beweeg de flippervinger zonder dat de spoel erin zit , voel je dan een wrijving ergens ?
Heb je de bovenste spoel als een vervangen met de onderste om te zien of het probleem zich nog voordoet ?
Het kan ook zijn dat de eosswitch wat vuil zie .
Kuis de contacten , en probreen nog eens . Wat je ook kunt doen is eventjes de 2 draden van de eos tegen elkaar houden en dan eens flipperen .Zie of voel je nu een verschil ?
- Mooseman
- Real name: Marnix Goethals
Had ook zwakke flippers met Metallica, eerst de EOS gekuist maar hielp niet en uiteindelijk de spoelen vervangen en probleem opgelost. Stern spoelen zijn niet van de beste...
Cave material: Iron Maiden LE, MET Pro, TAF, GL, Congo, Old Chicago,SM (red),T2,FF
Left the MooseCave: DH, Cyclone, BSD,ACDC Luci VE,TZ, NGG,WW,ES,FH, F14,CTBL,LoTR,PoTC,JD, TFtC, BH,SS
Restaurations: FH, Cyclone, Grand Lizard, F14 Tomcat,TFTC,JD
Left the MooseCave: DH, Cyclone, BSD,ACDC Luci VE,TZ, NGG,WW,ES,FH, F14,CTBL,LoTR,PoTC,JD, TFtC, BH,SS
Restaurations: FH, Cyclone, Grand Lizard, F14 Tomcat,TFTC,JD