Ik.Pascal schreef: zijn er nog mensen die er zo over denken ??
Sinds de eerste Stern heb ik nooit begrepen naar wat ik moest spelen. WPT, FG, etc... Ik snap er niks van, maar dan echt ook niks. Otoh... er is veel waar ik niks van snap
Ik.Pascal schreef: zijn er nog mensen die er zo over denken ??
Ik ook.Mushroom schreef:Ik.Pascal schreef: zijn er nog mensen die er zo over denken ??
Sinds de eerste Stern heb ik nooit begrepen naar wat ik moest spelen. WPT, FG, etc... Ik snap er niks van, maar dan echt ook niks. Otoh... er is veel waar ik niks van snap
Herinner ik mij niet ergens een gewonnen BFK met de finale op WPT ???Mushroom schreef: Ik.
The good old days... Ik herinner mij daar zelfs een interview waarin het over Ronaldo en balcontrole ging, in één en dezelfde zin...Mushroom schreef:Daar was dan ook niks van concurrentie hé?
IIRC was die kast toen splinternieuw en de Sterns nog niet zo wijdverbreid aanwezig bij iedereen. Niemand wist dus waar hij/zij moest naar spelen. Niemand wist blijkbaar ook hoe de extra ball feature af te zetten
Thx. Mooie prijs... Terug vergelijkbaar met wat ze in het buitenland vragen.
halloDanielFortesque schreef:In Frankrijk staat de pro 6590 euro , btw inclus , en gratis playfield protector geinstalleerd .....
Dit snap ik niet ???de clearcoad die loskomt boven een insert.