TR/TK no fear
TR/TK no fear
Beste
Bij deze heb ik een no fear staan die ik zou willen ruilen voor een andere kast. Heb deze een half jaar geleden gekocht en groten deels in orde gezet. Maar is niet echt mijn ding. Liefst zou ik deze willen ruilen tegen: the shadow, whirlwind, judge dredd, revenge from mars, champion pub, Batman forever, StarWars data east
Andere voorstellen zijn ook welkom.
Foto's kunnen gevraagd worden.
Gr sander
Bij deze heb ik een no fear staan die ik zou willen ruilen voor een andere kast. Heb deze een half jaar geleden gekocht en groten deels in orde gezet. Maar is niet echt mijn ding. Liefst zou ik deze willen ruilen tegen: the shadow, whirlwind, judge dredd, revenge from mars, champion pub, Batman forever, StarWars data east
Andere voorstellen zijn ook welkom.
Foto's kunnen gevraagd worden.
Gr sander
Re: TR/TK no fear
Bij deze heb ik mijn zinnen op een bepaalde flipper gezet. En zal het vlotter gaan om deze gewoon te verkopen en een andere flipperkast te kopen.
De prijs die ik er voor wil hebben is 1750€
De prijs die ik er voor wil hebben is 1750€
- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Moest je iemand weten die begoest is om mijn Indianapolis 500 over te kopen zou ik jouw NF wel willen overnemen.
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts
Deze kast staat inderdaad in kortrijk. Heb een zoekertje op tweedehands gepost met enkele foto's.
Prijs gezakt naar 1700€
Bij deze is de kast verkocht. Mag gesloten worden