Defecte Flight 2000 te koop, foto's kun je vinden op :
https://www.dropbox.com/sh/4m2s0ncmjw35 ... 0gjQa?dl=0
Flipper start niet op (enkel GI werkt), glasplaat ontbreekt, 2 droptargets ontbreken (nrs 2 & 3), wit plastiek rond de plunger is gebroken, speelveld niet zo denderend wegens 'deskundige renovatie' met stiftje
De boards in de kopkast zien er wel nog goed uit, geen batterijschade. Kopruit is nog ok.
Afhalen in regio Kortrijk.
Flight 2000 (defect)
- vanlierde51
- Real name: Gilles Van Lierde
Re: Flight 2000 (defect)
200 EUR?
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
Een bod bij de forumpost, leuk! Is eigenlijk wel handiger dan al die pm's te moeten beantwoorden als het over de prijs gaat, maar wellicht dat niet iedereen dat wil.
Mocht die 200Eur op het einde nog als enige optie overblijven mag hij daarvoor wel weg, maar voorlopig ziet het er niet naar uit.
Update : ik heb eens nagemeten, de voltages op testpunten van het rectifier board alsook de MPU lijken me te kloppen. Status led blijft echter continu aan, geen flashes.
.
Mocht die 200Eur op het einde nog als enige optie overblijven mag hij daarvoor wel weg, maar voorlopig ziet het er niet naar uit.
Update : ik heb eens nagemeten, de voltages op testpunten van het rectifier board alsook de MPU lijken me te kloppen. Status led blijft echter continu aan, geen flashes.
.
Verkocht aan een sympathiek heerschap die van verre kwam