Beste,
mijn royal rumble gaat met pijn in het hart weg.
Hele mooie kast en speelveld. Heeft altijd in privé collectie gestaan :18 jaar bij iemand in de living, en nu sinds een paar jaar in mijn bezit. en is daarmee in uitmuntende staat. Kast is niet verkleurd .
Topper aanwezig. Shaker werkt. Dmd in zeer goede staat
Mooi speelveld met geen schade. Zeer leuk en aantrekkelijk spel met 2 verschillende multiballen . 1 met 3 multiballen en 1 met 6 multiballen . De gamefactor is super te noemen en deze kast speelt als een trein . Geen foutmeldingen bij opstart alsook verborgen gebreken . De foto's zeggen genoeg . Deze kast is in deze staat moeilijk te vinden .
Foto's via https://www.flickr.com/gp/131817960@N04/nxE7ji kom vrijblijvend spelen . Kast moet niet weg dus onzinbiedingen heeft geen zin .
Wwf royal rumble inclusief topper
Wwf royal rumble inclusief topper
own : WH20 , WWF RR , the flintstones , FT, TAF
search : , WW ,
-
- Real name: Olivier & Mathias Leurs
Re: Wwf royal rumble inclusief topper
Wat is je vraagprijs ? ( bieden zal er hier niet gedaan worden denkbik )
Beste,
Een vaste prijs heb ik niet, en over elk bod word nagedacht.... Mvg michael
Een vaste prijs heb ik niet, en over elk bod word nagedacht.... Mvg michael
Wil je aub eens de prijs medelen aub. Je ontwijkt telkens mijn
vraag in pm's.
vraag in pm's.
In play: Hook - WW - JPpro - CFTBL - Met - TWD - AIQ - Godzilla
aangezien de staat van de kast , inclusief de topper die er op veel kasten niet aanwezig is , en best zeldzaam is in de staat waarin de mijne verkeerd , ook geen verkleuring van het cabinet mag ik meer vragen dan de gemiddelde spelerskast .Brouns schreef:Wil je aub eens de prijs medelen aub. Je ontwijkt telkens mijn
vraag in pm's.
De vraagprijs van de kast is 1500 euro , deze is deels ook al in ledverlichting aangepast , de kopkast is volledig led , alsook de verlichting die het speelveld verlichten . Normaal is de kast redelijk donker , zeker waar het kleine speelveld bovenaan zich bevind , maar dit exemplaar heeft dit niet .
de kast is verkocht . Mag dicht