Ik merkte laatst op dat als ik na de eerste reeks van de jackpots de superjackpot maak, dat de anniematie op het DMD 200.000.000 aangeeft terwijl dit maar 100.000.000 moet zijn. Ook aan de score telt hij dan maar 100.000.000 bij. Iemand bekend met dit probleem? Is dit een foutje in de software? Helpt een nieuwere versie van de romset? Ik geloof dat ik versie 4 heb...
Zijtarget
Sinds een week of 2 heb ik het idee dat een van de zijtargets (waarmee je de vissen kan vangen) de bal stopt i.p.v. terugveert. Gisteren even alle targets naglopen en bij het met de hand veren van de target merk ik op dat het betreffende target veel minder lang resoneert/trilt dan de anderen. Dit zal waarschijnlijk ook het effect hebben op de bal.
Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het kan oplossen? Of is het target gewoon versleten en moet ik ergens een nieuwe uithalen. PS: Ik zie niets vreemds verder aan de target (geen dingen afgebroken of scheef).
Airbals
Ook een nieuw probleem, sinds ik de kast grotendeels uit elkaar heb gehaald en gepoetst heb, zijn airbals. Als de ball rond gaat na een afschot of de long caster loop, en ik flipper daarna met de linker flipper dan raakt hij best vaak het ijzer van de criss-crossramp, dat best een stukje boven het speelveld zit. Ik heb al een aantal keer het rubber van de flipper af gehaald en gedraaid en goed aangedrukt, maar dit lost tot nu toe niets op. De flipperkast staat overigens uitgelijnd op het streepje, boven het dikke aanbevolen streepje in de waterpas. Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor de antwoorden