Allen,
Ik heb met mijn domme kop de draaden van de connector voor switch 57 van de tz los gemaakt en weet niet meer welke kabel tot welke pin behoort, ik heb een paar pogingen gedaan maar nu werken zelfs mijn flippers niet meer .
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om me te zeggen welke kabel tot welke pin behoort, het zijn vier kabels.
Alvast bedankt,
Mvg.,
Geert
TZ connector switch 57
TZ connector switch 57
In play: HSII, JD, ST:TNG, JM, TS, SX, WH2O, TZ, TOM, MM LE GOLD
Sold: JB
Sold: JB
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Re: TZ connector switch 57
Gewoon achteraan de manual kijken welke connectoren welke draadkleuren in welke volgorde hebben.
Dat is per pcb.
Switchen kan je niet missen en zijn altijd op dezelfde manier aangesloten tov de diode.
Dat is per pcb.
Switchen kan je niet missen en zijn altijd op dezelfde manier aangesloten tov de diode.
IFPA Country Director Belgium
- wimpinball
- Real name: wim van roey
Re: TZ connector switch 57
Je hebt een witte draad en een groene .
Wit gaat naar 1 contact van de switch , andere kant van de switch gaat naar de anode van de diode ( dit is de zwarte of rode kant van de diode , aan de andere kant van de diode ( het grijze streepje van de diode ) komt de groene draad aan .
Met microswitch heb je 3 contacten
houd de switch zo zodat je contactpin 1 en 2 het dichtste bij elkaar staan en pin 2 en pin 3 staan ver uit elkaar
is het een microwitch met 3 contacten , dan komt in de middelste contact de groene draad ,aan pin 1( dichtste pin bij pin 2 ) komt de witte draad samen met de grijze kant van de diode , aan pin 3 komt de zwarte ( of rode ) kant van de diode aan .
Succes
Wit gaat naar 1 contact van de switch , andere kant van de switch gaat naar de anode van de diode ( dit is de zwarte of rode kant van de diode , aan de andere kant van de diode ( het grijze streepje van de diode ) komt de groene draad aan .
Met microswitch heb je 3 contacten
houd de switch zo zodat je contactpin 1 en 2 het dichtste bij elkaar staan en pin 2 en pin 3 staan ver uit elkaar
is het een microwitch met 3 contacten , dan komt in de middelste contact de groene draad ,aan pin 1( dichtste pin bij pin 2 ) komt de witte draad samen met de grijze kant van de diode , aan pin 3 komt de zwarte ( of rode ) kant van de diode aan .
Succes