Opknappen flipperpoten
- sandeman
- Real name: sandeman
Opknappen flipperpoten
afgelopen week de poten van de F14 Tomcat maar eens onder handen genomen:
Nemen we de stelpootjes ook maar mee:
Wel nodig toch?
Eerst maar eens gaan schuren van P80 tot P400:
Dan in de primer gezet:
Hierna (uiteraard) licht schuren en in de metallic zwart gezet..
Ik ben er happy mee
kost wat tijd maar aan materiaal (uitgezonderd de schuurmachine die stuk ging) kost het ongeveer een € 10,-
spuitbus primer (2x) Metallic Zwart (2) en 4 moeren (30ct)
Nemen we de stelpootjes ook maar mee:
Wel nodig toch?
Eerst maar eens gaan schuren van P80 tot P400:
Dan in de primer gezet:
Hierna (uiteraard) licht schuren en in de metallic zwart gezet..
Ik ben er happy mee
kost wat tijd maar aan materiaal (uitgezonderd de schuurmachine die stuk ging) kost het ongeveer een € 10,-
spuitbus primer (2x) Metallic Zwart (2) en 4 moeren (30ct)
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Opknappen flipperpoten
mooi werk , !!!!
en scheelt natuurlijk wat in de kosten , !!
en scheelt natuurlijk wat in de kosten , !!
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Kras je het er niet zo vanaf, ook ondanks de primer?
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
- sandeman
Gelukkig niet, een van de kids stootte er eentje om, was niets van te zien, goed schuren en meerdere dunne lagen erop zetten en goed laten uitharden is het advies. Tuurlijk moet je niet met iets hards erover krassen, vind je autolak ook niet leukHarrieD schreef:Kras je het er niet zo vanaf, ook ondanks de primer?
(scheelt misschien ook dat ik autospuiter ben geweest vroeger )
- spacecake
- Real name: Ferry
Wow... moet wel veel werk geweest zijn of niet ?
Zo had ik eens een Apron geschuurd en geschilderd maar verf beschadigde toch twee keer met stickers plakken omdat ik die niet in 1 keer recht kreeg,toen toch maar laten vergulden en prijs viel me toen toch wel mee,was voor de primer en verf etc toch ook al veel geld kwijt,dus dat zie je mij niet meer doen ...
Zo had ik eens een Apron geschuurd en geschilderd maar verf beschadigde toch twee keer met stickers plakken omdat ik die niet in 1 keer recht kreeg,toen toch maar laten vergulden en prijs viel me toen toch wel mee,was voor de primer en verf etc toch ook al veel geld kwijt,dus dat zie je mij niet meer doen ...
Collection: TSPP,JJP potc CE,[Medieval remake[/b],Wizard of Oz LE and MB remake
Out: Bride of Pinbot,Time Machine,T.O.T.A.N
Out: Bride of Pinbot,Time Machine,T.O.T.A.N
- sandeman
Het is inderdaad wel even een klusje, vooral het schuren is natuurlijk niet echt het fijnste werk (of juist wel)spacecake schreef:Wow... moet wel veel werk geweest zijn of niet ?
Maar als je bij elke stap ziet dan het beter is dan voorheen dan loont dat zeker wel