Bericht
door DanielFortesque » 24 apr 2016, 12:39
Yep , net hetzelfde voor gehad met een kerel uit de UK daar die me een CC in echt zéér goede staat wou verkopen , pas verhuisd , en noem maar op net als bij jou , en die zelfs te koop stond op pinballowners . Kerel stuurde me zelfs copy van zijn paspoort enz . Heb toen contact opgenomen met pinballowners , en die kenden die kerel totaal niet , raadden me aan om zeker er niet op in te gaan , en hebben zelfs zijn account toen opgeheven !!Ben toen gaan zoeken op internet , ( google street view ) , bleek dus een fictief adres !! De straat bestond wel , maar de nummers klopten totaal niet .
Ook zijn opgegeven naam kwam nergens maar dan ook nergens voor , en ten hede dage , is dit wel heel raar !!
Toen ik voorstelde om de flipper dan zelf te komen halen in het WE , ging dit plotseling niet want zijn werkschema was veranderd en hij moest steeds werken in het weekend .....
De beste raad is nog steeds zelf er heen rijden , kijken en dan kopen . Of werken via iemand ter plaatse , die je kan vertrouwen !!!
Hopelijk kan je je geld nog recupereren , maar er zijn er , net zoals Bram bijv , die de zwarte wolk zien hangen , en die waarschijnlijk hun flipper/geld nooit meer zullen terug zien . En dat is heel jammer .
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....
Gameroom : Got LE
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le