Welke stern flipperkast raden jullie mij aan
Welke stern flipperkast raden jullie mij aan
Ben opzoek naar een leuke stern kast, welke kast raden jullie aan?
En zijn er mensen die WoZ aanraden?
Alvast bedankt
En zijn er mensen die WoZ aanraden?
Alvast bedankt
TZ
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Re: Welke stern flipperkast raden jullie mij aan
gewoon verschillende spelen en kijken wat je zelf leuk vind
smaken verschillen
en hangt ook van je budget af
smaken verschillen
en hangt ook van je budget af
-
- Real name: Peter van Dijk
Tja smaken verschillen. Ik heb een WOZ en een LOTR. De WOZ vind ik een leuke kast om te spelen en geweldig om te zien. De LOTR is minder mooi om te zien, is ook een stuk ouder en goedkoper, maar eigenlijk vind ik de kast leuker om op te spelen. Maar goed dat blijft persoonlijk.
Gameroom: Houdini
Sold flippers: Mustang LE, TWD LE, BM 66 premium, X-Men pro, RS, TSPP, SM VE, WWE LE, Full Throttle LE, LOTR, The Hobbit LE, WOZ LE, Sopranos, POTC, LAH, MSF, Goldeneye, Fishtales and Baywatch
Sold flippers: Mustang LE, TWD LE, BM 66 premium, X-Men pro, RS, TSPP, SM VE, WWE LE, Full Throttle LE, LOTR, The Hobbit LE, WOZ LE, Sopranos, POTC, LAH, MSF, Goldeneye, Fishtales and Baywatch
Ik vind de LOTR net mooier (lees minder kitsch / ) dan de WOZ, al zal het feit dat ik fan ben van het LOTR thema daar ook wel in meespelen.epevadi schreef:De WOZ vind ik een leuke kast om te spelen en geweldig om te zien. De LOTR is minder mooi om te zien, is ook een stuk ouder en goedkoper, maar eigenlijk vind ik de kast leuker om op te spelen. Maar goed dat blijft persoonlijk.
Ook qua spel is LOTR een topkast, maar het etiket 'goedkoper' zou ik er toch niet direct opkleven...
Als je om de een of andere reden enkel Stern wil, dan zijn dit ook allemaal leuke kasten :
Spiderman
The Sopranos
X-men
Batman TDK
Family Guy
WPT
Austin Powers
Ripley's
en natuurlijk ook de 'nieuwere', zoals AC/DC, Metallica, Star Trek, Walking Dead, Game of Thrones
-
- Real name: Peter van Dijk
Minder duur dan
Gameroom: Houdini
zeg eerst wat je budget is
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Ik zou zeggen smaak-afhankelijk.
Ik ben erg blij met mijn LOTR, en daar zijn de geluiden erg positief over bij anderen.
Anderen vinden Spiderman ook erg goed, en de kast kan mij niet echt boeien, de paar keer dat ik hem heb gespeeld (moet er bij vermeld worden).
WoZ is een zeer aparte kast, sommigen zijn er laaend enthousiast over, anderen vinden het maar niets.
Lijkt mij een geval van: je moet er van houden.
Ik ben erg blij met mijn LOTR, en daar zijn de geluiden erg positief over bij anderen.
Anderen vinden Spiderman ook erg goed, en de kast kan mij niet echt boeien, de paar keer dat ik hem heb gespeeld (moet er bij vermeld worden).
WoZ is een zeer aparte kast, sommigen zijn er laaend enthousiast over, anderen vinden het maar niets.
Lijkt mij een geval van: je moet er van houden.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
dank jullie wel voor de info.
Kwa budget, ik heb genoeg gespaard om een nib WOZ LE 75 te kopen.
Kwa budget, ik heb genoeg gespaard om een nib WOZ LE 75 te kopen.
TZ
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
worst answer everDavid Pinball Wizz schreef:Ghostbusters!
-
- Real name: Daniel Fortesque
Ik weet het nog zo niet . Zou wel eens een echt heel leuke kast kunnen zijn , die Ghostbusters . Moest ik dus in de plaats zijn , dan zou ik toch effe wachten nog om een kast te kopen , en de release van die Ghostbusters afwachten .
En , de laatste Sterns zijn volgens mij toch wel de toppers ( wel de LE of Premium versies ) zoals de TWD , GoT , en ook de oudere LOTR . Misschien ook de Star Trek niet vergeten ...
De WOZ zegt me helemaal niks , heb hem reeds verscheidene malen gespeeld , kast doet me werkelijk niks , veel blingbling dat is voor mij het enigste wat die kast doet , maar , dit is een kast waar je voor bent , of niet voor bent volgens mij .
Grttzz
DF
En , de laatste Sterns zijn volgens mij toch wel de toppers ( wel de LE of Premium versies ) zoals de TWD , GoT , en ook de oudere LOTR . Misschien ook de Star Trek niet vergeten ...
De WOZ zegt me helemaal niks , heb hem reeds verscheidene malen gespeeld , kast doet me werkelijk niks , veel blingbling dat is voor mij het enigste wat die kast doet , maar , dit is een kast waar je voor bent , of niet voor bent volgens mij .
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....
Gameroom : Got LE
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le
Gameroom : Got LE
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le
LOTR, Soprano's, Spiderman
I knew I should have brought another t-shirt
Star Trek, Iron man, Spiderman.
NFV lid
In play: ...empty :-(
Used to own: DP LE, Tron, Judge Dredd, TZ, TOM, ST-Pro, Star Wars pro, Baywatch, Street fighter 2.
In play: ...empty :-(
Used to own: DP LE, Tron, Judge Dredd, TZ, TOM, ST-Pro, Star Wars pro, Baywatch, Street fighter 2.
GOT pr/LE
ACDC premium
metallica pro
SM
LOTR
TWD pro
ACDC premium
metallica pro
SM
LOTR
TWD pro