ECC's are co-financed by the European Commission and national governments, as part of the European policy to assist every citizen in Europe to take advantage of the single market.
The ECC-Net:
- informs you of your rights under European and national consumer legislation,
- gives advice on possible ways of dealing with your consumer complaint,
- provides direct assistance to resolve complaints in an amicable way with traders, when purchasing abroad, either during travel or on-line purchases,
- redirect you to an appropriate body if the ECC-Net can't help
Mja die dachten dat ze ingedekt waren omdat ze een factuur in euro hadden.DanielFortesque schreef:Als het kleinste kind dit wist , dan ook de kopers dus .... en zagen ze de dollar ook omhoog gaan ....
Mja we hebben een forum voor iets he, anders is het hier maar een saaie bedoening ?bingovit schreef:Straf dat degenen die hier het meeste commentaar hebben op deze topic niet eens een paard in de race hebben, toch?
Dat is zeker zo. Ik ben blij dat ik geen paard in de race heb, dat was bijna wel zo.Straf dat degenen die hier het meeste commentaar hebben op deze topic niet eens een paard in de race hebben, toch?![]()
Dat is dan ongeveer het verschil in twee gedeeld?dun d schreef:Ik heb net een aangepaste factuur gekregen van mop. Tevens een brief van de advocaat erbij. Allemaal te veel om te posten. Het komt er op neer dat er 838 euro bijbetaald moet worden. Oorspronkelijke prijs was 7500 by the way.
Man man man,DanielFortesque schreef:dat de twee advocaten hier geraadpleegd door forumleden , beiden duidelijk aangaven dat het een kostelijke en lange strijd voor het gercht ging zijn , waarbij je niet wist of je wel gelijk ging krijgen . Beide raadden aan dit niet te doen , en dus de totale prijs te betalen .
Het zal voor beide kanten een moeilijke en lastige tijd zijn geweest, het gaat tenslotte over veel geld. Maar de oplossing is er -iedereen kan beslissen of hij akkoord gaat of niet- en dus kunnen de messen nu opgeborgen worden me dunkt.aquasat schreef:Hoe dan ook heeft dit voorstel veel te lang op zich laten wachten en zal dit het vertrouwen in MOP geen goed doen.
Medievel...DanielFortesque schreef:
En , de naam DanielFortesque , is voor de oude gamers welgekend . Komt van het PS1 spelletjes MedIevel , waar DF het stadje Gallowmere moet redden van Zarok . Was er werkelijk zo verslaafd aan , dat mijn vrienden me vanaf toen eigenlijk Daniel noemen ... en tot op vandaag , speel ik het nog regelmatig ... erg he ....
F
Tja, het zal niet anders kunnen als de banken dit niet willen doen.Vic schreef: Zoals Mario eerder al aangaf, stel ik me vragen bij dat credit zoeken van fabrikanten bij hun klanten (terugbetaalbare voorschotten en vooruitbetalen). Is dat niet vragen om ellende ? Daar zijn banken toch voor en de intrest is geen dooddoender hé.